Gå til innhold

Noen andre som venter barn i mars??


Christine82 blir mamma til to!

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 2 i midten av mars, testet posistivt i forrige uke, tre dager før ikm... Dette var første gang etter nr 1 ble født at vi prøvde å bli gravide igjen, også gikk det utrolig nok på første forsøk!!!! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør:)

9. mars er foreløpig termin. Dette blir også min andre. Gleder meg stort, men tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Har ikke så voldsomt mange symptomer.... Det klaffet for oss i 2pp, som forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..jeg tror det..du leste kanskje innlegget mitt om det er mulig..?testet positivt på både el og grav-tester nå i kveld..hmm...vår 2 pp....går det virkelig ann å være så heldige?

 

Da har jeg i tilfelle termin 18.mars...hadde 17.mars sist gang..men han kom 31.mars 05.....

Gratulerer jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin blir også 18. mars!! Så gøy! Hvor er du fra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er oxo 24år.....men tør ikke helt å melde meg inn her før i morgen....leste du innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Jeg har også termin 18 mars, og venter nr 2:) Vi har en datter på 4 vi da, det tok 14 mnd for oss til å få en til, men endelig så satt den etter en runde med pergo..Ha en super fin dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, foreløpig termin 7 mars. Det er vårt andre barn. Traff i 2pp!! Overrasket over at det gikk så fort :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin etter mine beregninger den 8.mars.

Vårt første barn, er kjempespennte. Er for tiden sengeliggende, kaster opp natt og dag:O( sambo har vært å kjøpt ingefær kapsler og akupunkturbånd til meg idag, så nå er jeg oppe av senga endeli etter å ha ligget der i over et døgn.... Men er verdt det når jeg tenker på hva vi får i mars:O) et etterlengtet barn. Er 24 år i aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3.mars!!!

 

Dette er vårt første barn, og veldig etterlengtet etter prøvelser i tre år...

Formen er god, og jeg koser meg med magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 8.mars :) Er seks fullgåtte uker idag, da er det jammenmeg "bare" 34 uker igjen(!!)

Jeg fylte 24 år i januar, og dette er mitt første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 mars :-) Dette i følge termin kalkolatoren her, så får se hva ultralyd sier når den tid kommer.

Gratuelere alle sammen her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. mars om alt går bra. Vi ble også gravide på 1. forsøk etter at førstemann ble født. Det blir 2 år mellom dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin 11. mars. Dette er mitt andre barn, har ei jente fra før født 8. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...