langevipper Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Hei:-) Oda kom til verden 4 juli, 11 dager over terminen. Hun veide 4100, var 51 lang og 34 i hodeomkrets. Fødselshistorien skal jeg skrive inn så snart jeg får tid til det:-) Kom endelig kom hjem fra barsel i kveld.... lykke til dere andre som ikke har født enda:-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Gratulerer så mye med vesla Oda ) Endelig kom hun! Gleder meg til det er min tur ) Klem fra
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Gratulere deg her og jeg:-) Lykke til videre, send noen fødetanker til oss som enda venter:-)
førstefødt, 31 år, Bergen Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så utrolig mye!! Har vært spent på å høre om dere andre. Fint navn Oda forresten. Det er fantastisk å bli mor, ikke sant? Håper dere har det bra alle tre, og at fødselen gikk greit. Vi har det topp. jeg nyter dagene med Ingrid og er helt oppslukt i henne ;-) Hun spiser godt og legger på seg. Gleder meg til mødretreff i august!
Aga:-) Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer med Oda, ei stor og fin jente! Kos dere masse videre fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå