Gå til innhold

Skal bli mamma igjen!!!!


Christine82 blir mamma til to!

Anbefalte innlegg

Hurra!! Er gravid igjen! Har en vilter ettåring fra før og nå venter vi en til... Hadde vært litt gøy om det ble jente denne gangen, men to gutter er også bra! Venter nr 2 i midten av mars, gøy å være tilbake på sidene igjen! Godt å dele tanker og spørsmål med dere andre... Skal jo liksom holde tett om dette i mange uker enda....Huff, hvordan skal jeg greie det? Når forteller dere nyheten til de rundt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Christine82 blir mamma til to:) Gratulerer så mye, jeg har termin akkurat samme dag som deg, så det på terminklubben mars:) Jeg venter selv min nr 2, og vi har en jente fra før, så det hadde vært koselig med en liten gutt her nå:) Vi har fortalt det til alle vi kjenner vi da, selv vår datter på 4, vet at det er litt tidlig, men vi har prøvd i 14 mnd for å få til denne lille spiren.. Så det var en lettelse når den endelig satt etter en runde med pergo:) Jeg ønsker deg lykke til videre så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med tette.. Vi har en jente på 17 mnd, så det blir 25 mnd mellom våre to også.. Gleder meg. Blir artig å finne ut om hun får en bror eller søster..

 

Vi har valgt å fortelle nær familie om nyheten i uken etter testen ble positiv.. Mens øvrig familie skal vi vente til uke 12 med å fortelle noe til.. Jeg har så stor øvrige-familie, så hvis det går galt kommer jeg til å måtte repitere sorgen i det vide og brede... Men jeg er positiv!! Dette skal gå bra,, så jeg er glad jeg har min nære familie å dele gleden med!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...