Gå til innhold

Motivasjoooooon!!!!!!!! Hvor er du????

Anbefalte innlegg

Idag har jeg bestemt meg: nå skal jeg begynne å spise sunt og trene igjen! Før jul (fra september til desember) var jeg KJEMPEflink med begge deler. Spiste kjempesunt, godteri kun på lørdager (og da veldig lite) og trening 3-4 ganger pr uke. Gikk ned ca 7 kg på de 3 mnd'ene, og følte meg helt topp - på good vei mot en kropp jeg ville bli godt fornøyd med! Dessuten brukte jeg i desember samme klesstørrelse som etter fødselen, tross i at jeg fremdeles veide ca 7 kg mer! (Kort fortalt: veide 79 da jeg ble gravid, veide 67-68 etter fødselen...gikk opp igjen alt, og veide ca 80 i september i fjor, og kom meg ned i ca 73,5 før jul...)

Men så kom jula. Og så flyttet vi på nyåret.

Bort FRA treningsstudio og treningskamerater - og TIL usunn mat og NULL trening. IDIOT, nunna.. :o(

Dette har resultert i at jeg iløpet av dette 1/2året som har gått siden da har gått opp igjen ca 4 kg. Men ettersom jeg har sluttet å trene, har jeg nok mistet endel muskler og fått endel mer fett, og ergo vises nok dessverre disse 4 kg langt mer enn man skulle tro...! GRRR!!

Vel... idag har jeg iallfall endelig tatt mot til meg og bestemt meg: nå skal jeg skjerpe meg! Slutt på godterispising og igang med trening igjen! Har jeg klart det før skal jeg jaggu klare det igjen!! Forventer selvsagt ikke at bikiniformen skal intreffe før uti desember (hihi), men det gir jeg egentlig litt blaffen i akkurat nå - kanskje er jeg skikkelig godt fornøyd neste sommer, hvis jeg legger viljestyrke og ønskekraften til? Og jeg har lovet meg selv at dersom jeg klarer å få en kropp jeg er fornøyd med, så skal jeg ALDRI, aldri falle tilbake på det samme gamle, slik at jeg blir seende ut slik jeg gjør idag igjen... ALDRI!!!

Idag, mandag 10.juli 2006, er min første dag med sunn mat. Imorgen skal jeg hente et treningsapparat som jeg skal låne av ei venninne i ca 3 uker (ellipsemaskin), før jeg begynner på treningsstudio for fullt når jeg begynner å jobbe i august. Dette SKAL jeg klare - men jeg håper bare motivasjonen dukker opp iløpet av de første par ukene - de må jeg bare komme gjennom på ren viljestyrke, tror jeg....

Kom gjerne med motiverende ord og tanker her inne, ALLE monner drar, og det er kjempegod hjelp for meg å få et "spark i rævva" av folk rundt meg, enten det er ansikt til ansikt eller over skjermen.... :o)

Lykke til, alle dere andre som sliter med kroppen...!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5603034-motivasjoooooon-hvor-er-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Hvis det er noen trøst så var det å flytte og pusse opp drepen for meg også! Kan jo ikke bruke tid på å lage sunn mat eller trene når så mye skal gjøres! Vel, høres ut som du klarer den motivasjons biten fint på egenhånd ennå. Godt å høre at du har langsiktige realistiske mål. Hva er sunn mat for deg? Og et tips fra meg er å bruke ellipsemaskinen men ikke glem å trene styrke, da brenner du fett langsiktig og over tid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...