mumi og lille Eirik :-) Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Her er alt som før tross mine 37+3 uker,men dere som opplever at magen synker,merker dere noe i forhold til halsbrann eller andre ting som endrer seg blir bedre/verre? Hadde gledet meg til dette,men ser ikke ut som det har tenkt å skje her...
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 nope, magen min er og sunket og hodet har festa seg...men halsbrannen gir seg ikke Men det hjelper med Link tabelettene da..så er egentlig ikke så ille når jeg har de ved nattbordet =)
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2006 takk for svar.....blir så kvalm av disse linkene (titralkasen oxo...) Kan ikke annet en klage hi hi....neida,er ikke det værste det,men hadde no bare håpa på litt lettelse nå på slutten....hadde det hele veien ut med forige,husker hvor deilig det var når hun kom og det umiddelbart slapp taket.....det blir deiligt det :-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Hei ) Jeg merket det ble lettere å puste ) Veldig greit hehe )
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Merker at jeg har veldig vondt i lysken nå etter hu har festet seg, halsbrannen er verre og jeg er mye kvalm om nettene. Men, det med halsbrann og kvalmen hadde jeg sist en uke før dattera mi kom, så kan hende det rett og slett bare er vanlig på slutten.
Happy Ignorant Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Husker at BL ble litt bedre i forrige svsk, når hodet festet seg. Stabiliserte bekkenet litt, og kunne kaste krykkene. Når det gjelder halsbrannen forsvant den med en gang babyen var ute, og mannen min måtte løpe i sykehuskiosken og kjøpe sjokolade!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå