Gå til innhold

Noen andre som er i uke 13 +/-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi :)

Jeg er 13 + 4 med vårt første barn.

Vi gleder oss kjempe mye til å få se gullet vårt, har allerede vært på 2 ultralyder :) & en babywatcher er i posten om noen dager...

Kommer du opprinnelig fra Tromsø?

Jeg flyttet til Tromsø for akkurat et år siden, jeg synes tromsø er en by med sjarm og angrer ikke en dag på at jeg flyttet hit.

Kom på treff på Peppes i morgen onsdag 12. juli kl 1930! Her møter det opp både store og små mager. Det er barn-i-magen-treff hver 14. dag.

Jeg har selv termin 30. november.

Spør etter bordet til "de gravide" / "barn-i-magen".

Wibecke

Hei igjen, l.v.o.e.

Så fint at du trives i Tromsø:) Jeg har bodd her i 6 år, og trives også godt. Kommer opprinnelig fra lenger sør i fylke. Men kunne kanskje tenke meg å flytte nærmere familien min. Dessuten billigere hus-priser i sør-fylket. Men sambo vil ikke flytte. Så da blir vi her.

Så spennende at du allerede har vært til ultralyd. Vi gleder oss til ultralyd i uke 20. Ikke lenge igjen nå:) Men før det skal vi ha litt ferie, fra fredags ettermiddag:) Det skal bli hærlig!

Har du planer om å dra på treff på Peppes i morgen? Jeg kan ikke i morgen, men drar sikkert neste gang det passer.

Hei, hei :)

Forstår godt at du vil flytte nærmere familien, det har jeg også lyst til.

Jeg kommer opprinnelig fra Namsos og sambo kommer fra Hammerfest, så for hans del så kan vi bosette oss for godt i Tromsø, men jeg har nok lyst til å flytte sørover om noen år. Jeg kommer nok til å bruke alle triksene i boka for at vi skal flytte sørover #tihi# ,men tiden vil vise :)

Har enda ikke vært på MBI-treff, i morgen jobber jeg så da kan jeg ikke, men får se at det blir neste gang.

Gleder meg til å komme i kontakt med flere gravide.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...