Gå til innhold

testen var negativ..men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skreiv inn igår om at jeg trodde kanskje jeg var gravid, har ei jente på knappe 3mnd..og en eventuell ny graviditet er ikke helt planlagt.

Var å kjøpte clearblue digital idag, den var negativ. Men jeg tror ikke helt på det. Greit nok har ikke hatt mens på 6 uker, men fullammer og det kan være uregelmessig. Men har så mange tegn som jeg kjenner igjen. Er kvalm om morgenen, og hvis jeg er tom i magen, og jeg er så TRØTT! Klarer ikke gjøre noe hjemme lenger, sover så snart jenta mi sover. Helt forferdlig. Er oppblåst i magen, og murringer, alt dette er typsike tegn for meg. Har 3 barn, og har fått positiv test før ikm med de andre. Så er vel litt rart at det blir negativt nå så lenge etter ikm om jeg er gravid.

Ble nesten mer forvirra etter testen enn jeg var før. Er på en måte letta, vi ønsker ikke flere enn 3 barn, men hadde nesten vendt meg til tanken på at det kanskje var en liten spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg er anonym er at jeg 'kjenner' mange av dere her inne, er ikke så lenge siden jeg slutta å vanke her. Vil ikke bli kjent igjen helt ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være sånn at mensen er i ferd med å komme... at du kommer i rytme igjen....

 

murringer, trøtthet er jo tegn på det.. og siden du er sliten og trett , kan du jo bli kvalm som følge av det....

 

eller du kan være gravid,,,,,.:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den digitale CB testen krever masse hcg, så hvis du er før ikm kan du få negativt utslag og likevel være gravid,,, sånn at du er klar over det..

Det er stav testene fra CB man kan ta ca.3 dager før ikm. For de krever kun 25mIu hcg.. Den digitale krever det dobbelte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje syklusen din ikke er så regelmessig ennå slik at du ikke er så langt på vei eventuelt og at det er derfor testene er negative? Altså at du ikke er to uker over men omtrent på IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle vente noen dager å teste på nytt, har 2 tester igjen, om jeg tester før helga og i begynnelsen av neste uke så bør det bli positivt resultat om jeg er gravid. Er nå litt over 2 uker siden vi hadde sex, så om jeg er gravid burde det nok vise på testen snart.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...