Gå til innhold

September: Lillestrøm, termin 17.sept.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, har termin 17. september, noen andre her som har? Eller rundt da. Bor like ved Lillestrøm, 100% sjukemeldt pga bekkenløsning..Og det er til tider noe kjedelig ja ;)

Kunne vær morro og møtt andre med termin rundt samme tid :) Er første barnet.

 

Veronica

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

har termin 24.09.06. også sykmeldt pga bekkenløsning og kynnere.. bor like ved lillestrøm, også mitt første.. gammel er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg heter Nina, bor i lillestrøm er 25 år gammel og har termin 3 september(min første)...

Er og sykmeldt til 100%...

 

Kansje vi kan ha en treff på en kafè i lillestrøm en dag??

Spise en is eller noe?

 

c",)

 

 

Ha en fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 17. september og dette er også mitt første barn. Jeg bor i Oslo, men det er ikke så langt fra Lillestrøm da.. Treffer deg gjerne jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg har termin 20 september, og bor i Lørenskog. Er 50 % sykemeldt nå, men det er ikke lenge før jeg må gå ut i 100 %. Har bekkenløsning, og sliter livet av meg på jobb. Men har prøvd å holde ut på jobb, for å ikke kjede livet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 24. sept og bor i Lørenskog. Har ikke vært sykemeldt, men har ferie nå og blir sannsynligvis 50 % sykemeldt de siste 4 ukene før permisjonen starter. Blir gjerne med på treff for vi har akkurat flyttet til Lørenskog og vil gjerne bli kjent med noen i samme situasjon.

Er 27 år og har et barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått termin 6 okt på ordinæ UL, men har menstermin 26 september. Og 3D-UL sa også 26. Er 21 år og bor i Fetsund. Har nettopp flytta fra Lillestrøm. Treff på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg også er 100% sykmeldt og har vært det siden påske pga småplager og slitsom jobb. Begynner å bli kjedelig å traske hjemme hver dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så gøy at det er så mange her i området.. Jeg bor på Karihaugen, men er fra Lørenskog. 24 år, termin 29.september med første barnet.. Har vært mer eller mindre 100% sykmeldt siden uke 7!!! Håper å få jobbet litt nå før permisjonen.. er så kjedelig å bare gå hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...