Gå til innhold

De første babyklærne er i hus!

Anbefalte innlegg

- og det virker helt uvirkelig! Hva skal jeg med disse små klærne, liksom...?

Hentet som sagt pakken fra Nøstebarn (en av mine favorittbutikker) i dag: deeeilig lammeskinn (som jeg skal ha i sengen til babyen. Skal kjøpe et billigere til vognen), ullpysj, to ulltrøyer, brillebukser (jeg synes det er så lettvint å bare skifte brillebuksen når babyen har bæsja gjennom alt enn å måtte av med alle klærne for å få av bodyen, særlig når de er helt knøttsmå), lue (en i ullfleece og en i vanlig tynn ull til å ha under en eventuell annen lue), ullsokker, votter i ullfleece, en stømpebukse (må ha et par til, men ville se hvordan de var i størrelsen først), en sparkebukse, samt ammeinnlegg til mor. Var det alt, mon tro...?

Skal også kjøpe dress i ullfleece fra Nøstebarn for de er bare superdeilige, men de var utsolgt for dem akkurat nå..

Helt surrealistisk å ha babytøy i huset igjen!! Gurimalla.....Hvor skal jeg legge det, mon tro....? Får rydde en hylle i et skap til babyklær, tenker jeg.. Stellebord/kommode kommer ikke i hus på en stund enda..

Fortsetter under...

Vogn....?

Aner ikke.

Vi var innom Reflex her i Bergen rett før vi dro på ferie, og sambo prøvetrillet hver eneste vogn i butikken!!!

Han har fått det for seg at han vil ha en trehjuling, mens jeg vil ha en firhjuling..... jeg har hatt en Quinny trehjuling før, og den veltet flere ganger pluss at understellet knakk på den en gang..

Så vi får seg hvem som får viljen sin..

(hvorfor skal menn blande seg i alt de ikke har peiling på....??? Hihi)

Jeg skal ut å shoppe på fredag etter UL:) Gleder meg sinnssykt. (både til UL og shoppingen)

Det blir ikke så mye shopping på oss enda, vi tar de største innkjøpene i høst tenker jeg. Vi flytter jo sørover i august, så det virker litt teit å handle masse her opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...