Gå til innhold

Desemberklubben er i en ultralydbølge!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er kjempespennende! Er innom nå og da og leser om alle dere som har vært. Vi skal på fredag. gleder oss sånn! Og gruer litt, håper den lille er frisk. Tankene kommer jo. Lykke til alle som skal nå snart, mange denne uka virker det som. Mistenker at jeg kommer til å havne i november klubben, men jeg holder meg her jeg! :)

Annonse

Ja det er skikkelig spennende og følge med, jeg har ikke ultralyd før 31 juli (19uker da) Skal vite skjønnet vi da.. jeg blir nok en av de siste på ultralydbølgen, pga termin sent i desember.. Men da har vi noe og glede oss til, har vært på utralyd to ganger allerede vi da, så skal ikke syte av den grunn :)

åå, skal ikke før om 10 dager. Så lenge til... Men termin er ikke før 26. des, så er vel ikke så rart at mange har vært før meg til UL her inne. Håper bare alt er bra. Var til UL i uke 11 og hørte hjertelydi uke 13, men det er jo så lenge siden nå. Har jo ikke kjent liv ennå, og blir jo litt bekymret... Men det hører vel med til graviditeten, forstår jeg etter hvert. I alle fall koselig å høre om alle andre sine opplevelser på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...