Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Sliter forferdelig nå med dette... :-( Hva hjelper? mat og drikke tenker jeg på...
hemmeligvemmelig Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Har aldri hatt dette selv, men... tror det hjelper å spise/drikke lite men ofte så det ikke blir så "fullt". Sure ting som juice og brus bør man nok holde seg unna. Sikkert mer, men kanskje noen andre kan hjelpe mer enn meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 har hørt at og spise litt rå potet skal hjelpe. + og drikke melk. er vel ved et forsøk? si i fra om det funker
Lystpåentiljeg Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Sliter med halsbrann selv, og det eneste som hjelper litt for meg er å unngå fet mat, inkl fet fisk. Drikker melk (smaksatt med oboy) flere ganger daglig, etter måltider, mellom måltider. For meg så hjelper det også å drikke vann med Nyco (fruktsalt er det vel), smaker ikke så artig, men men.
Mamma28MedSpire Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 For meg hjelper det om jeg unngår fet og sterk mat.
slitenmamma Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Dette e et gammalt kjerring råd som hjelper på mg... Te og ein kjeks så du liker,d hjelper jaffal mg. E 23 uke på vei... Spis å drikk dette før du legger dg om kvellene,å ein liten på ettermiddagen..... Klemen
adnil med Emma 19/12 Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Har slete veldig med det før så eg veit ka det er . Alle hadde gode kjerringråd og tips men det eneste som hjelpte litt på meg var sugetabletter på apoteket, det var det beste eg fikk, ingenting annet hjelpte. Lykke til og håper du finner lindring
lita frøken Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 d slit æ å m, men har enda itj finni nå som hjelpe beir enn melk. Å æ som ikke e nå gla i melk:(
jenta-77 Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Spis masse mandler eller lovehearts. Det var det eneste som hjalp på meg!! Men det hjalp virkelig!
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Kjøpte noen tygge tabletter på apoteket.Novalzid eller noe sånt.Hjelper kjempe godt.
Gravid med nr. 3 Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har vært mye plaget med det. Unngå tomatsaus, sterk mat, ikke spis for mye i gangen. MELK er det absolutt beste rådet. Ellers også Lovehearts, drikk mye vann, gaviscon som fås kjøpt på apoteket (men dette synes jeg er litt ekkelt selv om det hjelper umiddelbart).
MammaUlv Skrevet 11. juli 2006 #12 Skrevet 11. juli 2006 Ei venninne av meg spiste banan for å kurere sure oppstøt og halsbrann..Hjalp for henne..Har ikke hatt det selv enda..men samler opp gode råd i tilfelle!
lille*engel Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Hei! jeg kjøpte tyggetabletter på aboteket, GAVISCON! De har hjulpet meg masse! De er også beregnet på gravide, så det er ingen fare å spise disse så lenge man ikke overskrider anbefalt dose. Håper å kunne hjelpe flere:) Fortsatt God Sommer:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 jeg spiste lovehearts etter att jeg hadde spist. Det legger seg som ett lokk slik atte en ikke får sånn halsbrann. Banan hjalp også litt.
Lahl Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 Hallo ! Jeg er også forferdelig plaget med halsbrann og sure oppstøt, får det av all slags mulig mat og drikke ( til og med vann). Jeg bruker Novaluzid tyggetabletter som fås kjøpt på apotek. Har brukt det i de to forrige svangerskapene mine også, har aldri fått noen reaksjon fra legen på at jeg bruker disse.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 GRAVISCON har hjulpet meg masse også-- og å spise lite og ofte og ikke så sterk mat.. men har jeg først spist sånnt er graviscon det eneste som hjelper.. smaker litt milde lovehearts faktisk:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå