Gå til innhold

Kveldsreff for aug/sept og okt gjengen 18.juli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Selvfølgelig er det mulig for nye fjes å komme på treff,kjempe koslig å treffe nye.

Håper du kommer.

Jeg vet ikke om jeg kan på tirsdag ennda,tar det litt på sparke siden vi ikke vet om vi drar på ferie tirsdag eller onsdag ennda.

Annonse

ser ut som jeg må gå glipp av dette treffet også.. tredje treffet på rad jeg ikke får t å komme *iiik' å når fikk jeg meg et så travelt liv lissom:)

jeg skal på campingtur med min mor og søstersen + familien. det skal bli så godt d:) håper været blir knall!! da blir det masse plasking på meg!

Håper d passer neste gang da:) må ordne et dagtreff også da:):)

Dere får ha noen kjempe fine dager til vi treffes igjen!

masse klemmer

ninos: vet ikke helt hvordan uka etterpå blir ennda jeg men regner med vi blir endel hjemme fra tirsdag 25 for skal til fotograf med gutten torsdag 27.

Vi får vente å se om de har avtalt etter kveldstreffet og hvis ikke får vi sette opp en dato:)

Heia:-)

Pga at min kjære har seinvakt på tirsdag får jeg ikke til å komme...

Dere må kose dere masse, og avtale nytt dag treff for neste uke, og sein treff for uka derpå..Begynner vel så så smått å bli noen som ikke orker å komme, evt å få småttissene:-) Har selv 23 dager til term, spannande!!!!!!

Lykke til videre, og kos dere med magene;.)))

Stor klem fra

Annonse

Kommer ikke i kveld, jeg er desverre en av de som ikke orker.....hehe...Termin om 9 dager, og er veldig glad i å være hjemme for tida:o)hehe

Men avtal dagtreff til uka og kveldstreff uka etter så skal jeg prøve å komme på treff til uka så sant ikke prinsen har kommet...Dagtreff passer meg bedre for tida merker jeg:o)

Ha en flott kveld jenter, kos dere masse!!! Og lykke til til dere som har termin i starten av august...Går fort nå ja:o)Dere andre skal jeg si lykke til til når jeg møter dere:o)hehe

Klemmer

Jeg er litt i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg har 28 dager igjen. Merker at kreftene er borte når kvelden kommer.

Jeg kommer en tur i kveld hvis jeg orker. Skal hvile litt nå. Kanskje jeg kommer litt etter 7.

Prinsen og jeg: Skulle ønske jeg hadde mobilnr ditt og msn-adressen din. Ved hvert treff har jeg tenkt at jeg skal spørre, men klarer jeg å huske det? Helt håpløs glemsk ;o) Har laget en ny e-post adresse. Hvis du har lyst kan du sende meg msn-adresse ++ på denne adressen: [email protected]

Hvis jeg ikke ser deg, lykke, lykke til med fødselen!!! Jeg tenker sånn på deg hver dag. Er like spent på om du har vært her inne eller ikke, om dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...