Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 hei.. vill bare gi ett tips..det er ett sånt hop-akupressur-bånd... det fåes kjøpt på helsekosten.. p.s: fikk afipran av legen men den gav så mye bivirkninger.(rastløse armer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emiliemamma Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Prøv ingefær te eller raspet ingefær!! Hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 Nok søvn! Det er mitt tips (ja, ingefær har hjulpet veldig også) Nå har jeg vært helt fin for kvalme i flere dager, og da har jeg sovet minst 8 timer om natta + en liten dubb på ettermiddagen. I natt har jeg sovet 4-5 timer og sitter her med verdens ekleste kvalme igjen! Lurer litt på hvor lenge jeg holder ut her på jobb i dag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarosa Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 Nok søvn er magisk for meg også. Det betyr dessverre ca 10 timer i løpet av et døgn..... Litt lite tid til andre ting når jeg må sove så mye! Skal prøve ingefær og ingefærte. Har bestilt akupunktur i dag og håper at det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 11. juli 2006 #5 Del Skrevet 11. juli 2006 Søvn og akupunktur er mirakel kur mot kvalme : ) Egentlig mest søvn !!!! Så snork i vei jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå