Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 Trudde dette skulle være et foum for gravide - hvor man kan stille hverandre spørsmål, og dele erfaringer. Jeg blir vettskremt av å lese her, så utrolig mye snakk om spontanaborter og døde fostre, nesten krangler om hvor mange % som opplever dette... er det mulig?? Finnes det ikke eget "rom" for diskusjon av spontanabort? Er vel ingen vits å tvinge på folk slik skremselinfo! Utrolig at noen i det heletatt kommer seg over i neste trimester. Takk for meg. Forholder meg til venner og legen fra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten luring... Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Skjønner deg kjempegodt! Har vurdert å kutte ut innleggssidene her jeg også! Er bare 3 dager igjen til jeg er over i 2. trimester, men man skulle jo nesten tro at man er utrolig heldig hvis man "overlever" de tre første månedene! Vi som har normale sunne svangerskap er kanskje ikke synlige nok her inne! Ønsker deg lykke lykke til med svangerskapet ditt! Kos deg masse, og nyt det! Det gjør jeg!!! Klem fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Har skrevet et eget innlegg om dette jeg nå, håper det blir forandring her inne. Ellers takker jeg for meg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Veldig bra begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 10. juli 2006 #5 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg har hatt 2 sunne normale svangerskap, og nå et "unormalt" et med startproblemer og redsel for you know...og syns at det er bra at det blir skrevet om begge deler her. (Trudde ikke at det fantes unormale sv.skap, før jeg selv opplevde det) Men hadde ikke det vært en ide at: a) dere hopper over de innleggene? det blir laget egen forum for de som holder på å miste? Jeg tror ikke noen skriver om alt det grusomme for å skremme noen,men fordi di føler et behov for å få det ut ,en plass der de kan være anonyme. Syns det er leit at du takker for deg,det er jo et flott nettsted det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #6 Del Skrevet 10. juli 2006 Vettskremt eller ikke, er det bedre å ikke vite å føle seg unormal dersom det skjer akkurat "deg"? Jeg hoppet over alle innlegg av denne typen, inntil jeg trengte dem. Er jo en grunn til at vi har overskrifter på innleggene. Trist at virkeligheten skremmer folk til å slutte, er helt enig i at det er mye triveligere å lese solskinnshistorier og at det ikke alltid er "best" å vite, men det er mange slags graviditeter der ute, med og uten bekymringer. BIM må få lov til å være ett sted der alle føler seg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockekilling on board Skrevet 11. juli 2006 #7 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg har og reagert på at det står veldig mye om det her. Jeg har mistet selv to ganger og er redd for at det skal skje igjen. Derfor prøver jeg å la være å tenke på det, snakke om det og jeg unngår å lese innleggene det tydelig dreier seg om sa. Ikke at jeg ikke bryr meg om dere som mister..! Jeg skjønner godt at man skriver om det og trenger få ut fortvilelse. Det gjorde jo jeg også de gangene jeg mistet! Det er helt forferdelig. Man har begynt å glede seg og kanskje har man også prøvd å bli gravid lenge. Det er utrolig trist og hardt og begynne forfra igjen. Selv om man prøver å ikke tenke mye på at man er gravid før 12 uker er det utrolig vanskelig, kroppen innstiller seg, og automatisk følgger psyken etter.... man gleder seg, kjenner på symptomer og planegger! Men det er deprimerende å se at annenhvert innlegg handler om dette når man er så redd for det selv. Jeg vurderte faktisk å ikke lese her inne før jeg hadde gått over 12 uker, men så har jeg isteden klart å la være å lese disse innleggene. Men ser jo likevel overskriftene. Så det hadde vært kjempefint med en egen krok for sa/ma.... for å skåne noen sarte sjeler og de som ikke vil tenke negativt! Jeg føler det veeeeldig deprimerende å se at så mange mister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå