NoraNora Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 når er det vanlig å få første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banshee Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Det vanlige er å ha kun en ultralyd i uke 17-19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Man kan vel få ul tidligere ved for eksempel blødninger o.l Men man må som regel gjennom fastlege å få henvisning, hvis man da ikke velger privat ul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie_celina kom 06.02.07 Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. uke 17-19 er vel normalt. Men jeg fikk av jordmor i går, og er ca litt ut i 11 uke.. Jm lurte på om jeg ville ha en, ho trodde det var for tidelig å få høre hjertelyd... Ikke noe galt med meg, men fikk for å se ann litt hvor langt jeg var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zinka Skrevet 11. juli 2006 #5 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Det er helt rigtig at det er i uke 18-20. Jeg var på ultralyd igår (750 kr) og alle pengene verdt. Jeg er i uke 12 og det var helt fantastisk at se den lille menneskekroppen sprelle og vinke. Jeg ønsket en såkaldt nakkefoldsscanning for å sjekke downs syndrom, rygmargsbrokk og ganespalte. Det kan man allerede få sjekket nå og jeg syns det er godt å vite at alt er som det skal være. I mange andre land får man tilbudt en sån. Jeg vil tro at grunnen til at man ikke gjør det i Norge er pga det rent etiske rundt det. Kan varmt anbefales:o) Ha en fin dag hilsen Trine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå