ida84 Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er kanskje veldig dum, men på min side står det: mors uke 10, fosterets uke 8... Hva betyr det? er jeg 10 eller 8 uker på vei? håper det er noen som kan svare meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Svangerskapet blir regnet allerede fra første dag i siste mens, så man får 2 uker i "bonus" på en måte:-) Så du er 10 uker på vei! (Men fosteret er bare 8 uker...) Håper jeg forklarte meg greit...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida84 Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2006 takk sunniva. har faktisk tenkt på det navnet hvis det blir ei jente:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Da er vi to!!! Helt sikkert at det blir en liten Sunniva om vi får en jente:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå