Micha.. Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 er det flere som har det sånn??? jeg er ikke trist eller noe, men tårene bare triller for nesten hva som helst, en søt pusekatt, Vm tapet til frankrike fordi det er så synd på de...ja alt... føler meg helt dum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 jepp, blir kjempelett rørt for tiden. Ganske flaut jinni mellom ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 ja jeg gråter av absolutt alt blir såå fort rørt..))hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juli 2006 bra det er flere enn meg som hulker for det minste lille... I dag så jeg en utrolig søt liten gutt på bussen som smilte til meg og da var det bare såvidt jeg klarte å ta meg sammen.. hehe, ikke lett. skal vi fortsette å være så emosjonelle helt frem til fødselen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå