Gå til innhold

Flere som ikke får sove om natten?

En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal,får ikke sove om natten.Slik var det i mitt forrige svangerskap også,det er vel et symptom det også..Men i tillegg så er jeg forkjølet så jeg ligger å hoster og hoster...Men å få sove---nei.Noen med tips,er egentlig trøtt,slumrer inn men bråvåkner,å der ligger jeg time etter time...tips mottas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..ja jeg har litt problemer med og sove jeg oxo..jeg sovner men våkner hele tiden.så må jeg alltid opp i 5-6 tiden og tisse og da sliter jeg skikkelig med og sovne igjen..utrolig slitsomt..;((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å!! Jeg er litt glad at det ikke bare er meg!!!

Får ikke sove!!! Blir helt stressa jeg, og når jeg tenker såpass mye på det da får jeg hvertfall ikke sove... Blir så trøtt om dagene og er skikkelig trøtt når jeg legger meg, men får liksom aldri sove!!

Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønner hva du mener..blir ikke bedre av og tenke på det hele tiden heller nei.uff,..det skal ikke være lett hehe..)men vi får håpe det bedrer seg etter hvert..hvor langt er du på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei oi.. det stod jo 10 uker på nicket..;) hehe

Hvordan har du hatt det ellers i svangerskapet da? Mye kvalme og slik, eller? (Får håpe du ikke har sagt det og) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke jeg heller.. har egentlig ikke tenkt over at det muligens er graviditeten som gjør meg så urolig.. men likevell veldig trett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...jeg har faktisk hatt det veldig bra..men tror kvalmen min begyner og komme nå..litt sent vært kvalm i 2 dager nå,trodde jeg skulle slippe unna men.hehe.i mitt første svangerskap var jeg kjempekvalm..men det er ikke så ille kaster ikke opp ihvertfall..du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...