Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Sitter å leter etter et stort flott gods eller noe slikt med en flott hage. Har lyst å ha et lite bryllup, men på en plass med særpreg. (men hoteller som holder til i slike bygg har jo ofte flere rom å velge i også) Skal ikke gifte meg i kirke, men i regi av HEF og de kommer jo dit man ønsker. Jeg bor i en liten by på nordvestlandet, men her er det ikke noe slikt så jeg reiser gjerne litt. (håper jo gjestene vil det også da) Noen som har tips til hvor det kan være fint?
Faylinn Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Losby Gods i Lørenskog har ikke så stor hage, men er fint og dyrt.... Man kan også gifte seg i Oscarsborg festning, med overnatting! Ligger utenfor Drøbak og kosta rundt 750 kuverten tror jeg.. Sto om det i et KK nylig. Men siden du bor lengre nord, vil kanskje en tur over til Sverige bli kortere? Der har de masse godser og gårder! http://www.countrysidehotels.se/lang,1.html http://www.eurotourism.com/se/DA/33.htm
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Losby er ikke SÅ dyrt. Vi fikk god pris, tror vi betalte mindre enn et vennepar som giftet seg på et hotell/restaurant i Lillestrøm sentrum (ikke Arena). Vi var ca 20, og det kom på under 30 000. Hadde vielsen der også.
Jenny-penny Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Losby gods er flott og tilbyr rimelig overnatting til gjestene, Refsnes gods i Moss er flott, hotell union øye tilbyr bryllup og vielse i hagen. nydelig sted på vestlandet:o)
Faylinn Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Ang Losby: Jeg hørte det var 1600,- pr person uten alkohol, og det er dyrt for oss som skal ha ca 90 gjester hvert fall?! Hvor mye betalte du per pers?
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Når du skriver nordvestlandet tenker jeg med en gang du er fra Møre og Romsdal en plass??Eller? Hvis du er det...hva med feks Grip utenfor Kristiansund eller Munkholmen utenfor Trheim? Ingen av disse er slott, gods eller noe slikt,men anderledes er det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Vi fikk en god pris, i underkant av 1000. Husker ikke nøyaktig, selv om det er kort tid siden :-) Vi hadde ubegrenset med vin til maten + kaffe avec, og tre bonger i baren etterpå. Vi kjenner dem ikke, så vet ikke hvotfor vi da fikk den prisen. Det var hovmester som sa det da vi snakket med han på tlf før vi dro dit for å spikre det. Trodde han hadde sagt feil, men vi fikk den prisen da vi kom dit.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Joda er fra Møre og Romsdal. Grip er kjempeflott, men man må nesten ha tilknyttning til stedet syns jeg og det har jeg ikke. Ikke vil jeg gifte meg i kirke heller å da blir det ikke så spennende. Munkholmen må vel i tilfelle ha vært alternativ da egentlig, for der går det jo an å leie selskapslokale også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå