Cille81 Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Er førstegangs gravid og veldig i tvil om hvilken vogn som er best at kjøpe????så på vogn fra baby confort,syns den så fin,lett og praktisk ut?????????noen som har denne vogn???
Mooncake Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 Hei, Jeg har ikke selv erfaring med denne vognen, men ei venninne har den. Den er utrolig flott og har mange finurlige løsninger: Lett å legge sammen, bilstol du kan sette på understallet osv... Men... etter at barnet ble så stort at sittedelen kom i bruk oppdaget venninnen min to ting som var sååå bra. 1. Sittedelen kan ikke legges helt ned (vannrett). Barnet vil alltid ligge med en vinkel i ryggen (som en sitte stol). At sittedelen kan legges helt ned har jeg hørt er ganske "viktig". 2. Det sitter en "lettere" kallesje på sittedelen, det er solskjerm og er ikke vindtett. Den rasler og har har seg, og du kan ikke feste leker ect. i den (fordi den ikke tåler vekten). Det er mulig å bytte kallesje fra bagen til sittedelen, men de passer ikke helt sammen, så løsningen blir litt halvveis. Jeg hadde selv tenkt på denne vognen til å begynne med, men har nå bestemt meg for en emmaljunga - stabil, 4 hjul, stor bag, masse plass under vognen... Lykke til med vognvalg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå