Gå til innhold

Sporblødninger/brun utflod...


-Aimee-

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mange som har brun utflod og sporblødninger som kan komme med positive historier...

 

Er i uke 5+0 i dag og har at litt brun utflod og sporblødninger ei uke nå... Akkurat likens som forrige gang da jeg var gravid, men da mistet jeg. Så det er nok ikke så mye håp nå heller tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det når jeg var 4++ og i noen dager. Spurte lege om dette, og det var normalt! Da fosteret fester seg.

 

Ordner seg sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aimee.

Jeg har nå hatt små blødninger og brun i utflod i over 3 uker. Var først til UL i uke 7, så da bare en fostersekk. Var til ny UL da jeg var akkurat 8 uker på vei, og da fikk vi se et lite hjerte som banket. Litt liten i forhold til hvor langt jeg har kommet, men legen var ikke bekymret så da prøver jeg og ikke bekymre meg jeg heller. Får ny UL når jeg er 12 uker på vei, og prøver å nyte svangerskapet inntil da. Har ikke fått noe forklaring på hvorfor jeg blør, men legen sa at det skjedde i 30% av alle svangerskap.

Lykke til, håper det går bra med deg denne gangen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

 

Tenkte meg inn på ul om ca et par uker. Orker ikke før. Vil vente til jeg er sikker på at de kan se noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...