Regnbuens barn™ . Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 Livet mitt dreier seg nesten bare om oppkast nå, idag spøy jeg 2 ganger før frokost og en gang på cafe... kjipt! Flere som bare har oppkast i livet sitt nå? er i uke 11.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakobs mamma Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Uff da, stakkars deg! Jeg var forferdelig mye kvalm og kastet opp fram til uke 10 og så ga det seg. Er i uke 12 nå så håper det varer.. Håper det går over for deg snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Håper det, var ikke slik med førstemann, så ble overrasket.. men kanskje jeg får en jente denne gang? hvem vet, bare jeg kunne spydd litt mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 ja kjenner meg igjen der gitt.. er kvalm fra jeg står opp om morgenen til jeg legger meg. spyr stort sett hver eneste dag. er i uke 8 nå. klarer liksom ikke glede seg over graviditeten helt enda, når jeg er i så dårlig form konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #5 Del Skrevet 10. juli 2006 et lite tips til deg er å kjøpe ett sånt armbånd..det fås kjøpt på helsekosten og koster ca 150 kr.. lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 11. juli 2006 #6 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg melder meg i klubben... spyr natt og dag. Sambo var å kjøpte det armbåndet på helsekost i dag..(270kr) så nå er jeg endelig kommet meg ut av senga.. Den er verdt pengene hvis den fungerer. så håper det fortsetter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 11. juli 2006 #7 Del Skrevet 11. juli 2006 skal jammen i meg prøve det armbåndet jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisve Skrevet 11. juli 2006 #8 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg var plaget med kvalme i en uken men tre dager etter jeg begynte å ta ingefær tbl har det så si gått over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå