Gå til innhold

Heisann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er kjempeinteressant å følge med på denne siden her, og siden mannen min og jeg har bestemt oss for å prøve å få barn nå, tenkte jeg at jeg skulle hive meg med her... :-)

Slutta med p-piller nå i mars, men det er siden mai/juni vi har prøvd, foreløbig uten resultat... IKM nå 20. juli og det blir spennende...!

Er unormalt trøtt for tiden, har en rar følelse i underlivet - og er plaget med mye luft i magen.. Noen som har vært bort i det samme?? Og hva betyr pp? (Er litt grønn når det gjelder alle forkortingene.... )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit og lykke til med å øke den norske befolkningen!

Skrevet

Hei hei og velkommen hit.

Mange av oss her som kjenner de symtomene vær mnd, men krysser fingre, tær og det som er for at spiren sitter.

pp betyr prøve periode

Skrevet

Slenger meg på et velkommen jeg også. Ser ut som om jeg må bli her en pp til, da TR kom i dag..møkk. (Ingen barn fra før. Mistet i MA i feb og prøvd igjen siden da)

Håper og krysser fingrene for at du treffer nå denne mnd:)

Skrevet

Velkommen hit som prølver da! Høres ikke ut som du blir værende med de symptomene dine da... :-) Lykke til!

Skrevet

Hei å velkommen :-)

PP= prøve periode.

De er en liste som skal vere på 1 eller 2 side der står en forkortelse på hva vi kaller tingene....

Hold oss oppdatert når du tester deg :-)

Altid kjekt med noen som skal teste seg etterhert:--------))))))))

Skrevet

Ingen problem, skal holde dere oppdatert! :-)

Kjenner jeg blir grådig fokusert på graviditet nå når vi bestemte oss... Kjenner etter til en hver tid hvordan kroppen føles... Springer på do hele tiden føler jeg... Har det noe å si? eller er det et symtom som kommer senere i svangerskapet?

Skrevet

ville bare ønske deg velkommen hit.Stå på og kos deg masse.

Skrevet

Har forresten byttet nick! ,-)

Skrevet

Hei! Og velkommen! Alltid hyggelig at vi blir flere her inne ;o) Lykke til med testing! Håper det sitter en spire for deg/dere!

Skrevet

Hei og velkommen, håper du slipper å være her så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...