Gå til innhold

hva syns dere om dette guttenavnet ...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saar (utales sar)

- har en samboer som lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syns jeg det er grusomt.

Men hvis dere begge liker det, så er det jo ikke noe å lure på! :) da er det jo bare å kalle gutten saar (men jeg leste det sår først pga 2 a er)

Skrevet

I det landet der jeg bor er dette et jentenavn og jeg kan derfor ikke se for meg en gutt med dette navnet. Beklager...

• 3 uker senere...
Skrevet

NEI,NEI,NEI,NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Likte det ikke jeg ass, sorry... :-(

Skrevet

Dersom det uttales Sar burde dere ikke skrive Saar - det blir bare belastende å måtte forklare hvordan det skrives/uttales hver eneste gang... Ellers er jeg for uvanlige og korte navn. Er det norsk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...