Gå til innhold

Hei på dere, her kommer jeg :o)

Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Håper jeg ialelfall, fordi jeg tror helt bestemt at jeg er gravid igjen. Det er seks uker siden siste menstruasjon, og jeg går med mensenplager uten noen form for blødninger. Har vert litt morgenkvalm, svimmel og kjempetrett på kveldstid, føler meg oppblåst og har litt vonde "strekk" i magen innimellom. Har også fått et kjempesøtbehov de siste tre-fire dagene, slik som med nr. 1. Springer på do i ett sett og tisser gjør jeg også. Dessverre var testen i dag negativ :o( Men den ble tatt klokka elleve på formiddag, og jeg hadde allerede vert på do to-tre ganger før det. Kanskje for lite HCG så "sent" på formiddagen, siden det er tidlig i svangerskapet og jeg hadde vert på do en del ganger? Noen som har opplevd det? Kan en test i morgen gi positivt resultat tro? Håper det :o)Vi har benyttet "hoppe av i svingen" som eneste "prevansjon" da det er jo ønskelig med flere barn.. så hvem vet? ;o)

Ellers har jeg jo vert her inne før, under brukernavnet Little Silly *1.oktober* og fikk ei jente i oktober i fjor. Er selv 20 år og er nå hjemmeværende med førstemann. Vestlending er jeg, og trives med det ;o) Litt om meg det da.. Håper at neste test er positiv og at jeg får bli værende her med dere! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer da!Får håpe følelsen din stemmer!! :)

Sikkert ikke så dumt å teste i morgen tidlig med den første morgenurinen, så er du mer sikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt... Jeg tok nemlig å leste av testen omtrent to-tre minutter etter å ha tatt den, og så kastet jeg den.Nå ser jeg at den kanleses av helt opp til fem minutter etter, og da var jo den hevet for lengst.. og dessuten står det minst tre sekunder under "strålen". Jeg tror jeg hadde den maks det, ikke mer iallefall. Kan jeg ha gjort noe feil? Fikk opp kontrollstreken men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!!

velkommen inn hit da!:) håper virkelig du er gravid og at en ny test tidlig imorgen er positiv! hva slags test har du brukt da? har selv brukt tester fra billigtest.no og di var veldig seine med å reagere.. testet først negativt,ventet 14 dager..fremdeles negativt.. 5 dager til og vips! positiv!! lykke lykke til da!!! :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive at når testen endelig testet positiv var jeg ca 6-8 uker på vei..!:) så ja..det går an!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet med Quick Response, men de var visst ikke så raske alikevel, fikk jeg beskjed om på dinbaby.com hihi ;o) Skal komme med oppdateringer i morgen etter testen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, enda en negativ test i dag :o( fremdeles Quick response, da Apotek1 her tydeligvis ikke fører noe annet merke!! vel vel.. er det fremdeles håp? Jeg har jo enda ikke fått mensen :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Om du ikke får tak i CB-tester der du bor, kan du jo bestille en på www.billigetester.no

Da har du den i postkassa i løpet av tre dager :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...