Gå til innhold

smertefull kynner....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kjente i går "menssmerte" i magen...var så ubehagelig/vond at jeg lette litt febrilsk etter en sitteplass. smerten varte vel i 10-15 min. totalt.smerten forsvant ikke da jeg satt meg. er i uke 36+4.

Noen andre som har opplevd liknende, eller hvet om dette er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en generell missoppfatning at kynnere ikke skal være vonde. Dersom sammentrekningene i livmoren ikke er vonde, kalles det heller ikke kynnere.

Skrevet

ja, har det slik jeg og av og til.. går ut ifra at det er helt normalt, de fleste har jo vondter til og fra på slutten.. men det er ikke noe kjekt for det! noen ganger kjennes det ut som ting nedentil er tre ganger større enn normalt, at babyen er på vei ut og at bekkenet skal gå i to biter.. og da vet jeg inderlig godt hvordan det VIRKELIG kjennes ut da baby skal ut.. hehe..

Skrevet

har hatt det slik i 14 dager så nå begynner det å bli en vane,så når den dagen det virkelig er rier så vet jeg ikke om jeg tar det alvorlig nok.

Skrevet

jeg har hatt vonde kynnere siden uke 21... di 2 sisste mnd har di kommet hver dag hver 10 min.. må legge meg på siden for at di skal gå åver å med engang jeg røyser meg er di der i gjenn... er ikke nå særlig å måtte ligge hele dagen.... er ikke så sikker på at jeg heller kommer til å tro at det er rier som kommer når di faktisk kommer... mora mi hadde det likens umed meg, ho satt med kynnere fra begynnelsen av svangerskapet å når riene kom så trodde hun det var kynnere.. når ho reiste seg etter noen timer med skikkeli vondt så kjentes det ut som hode var på god vei ut.. 3 kvarter etter ho va kommet seg på sykehuse var jeg kommet til.. håper jeg får en like fort fødsel.. tvilsomt egentli siden jeg var nr 3 å di andre 2 hadde "banet" vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...