Gå til innhold

Jeg er vel halvsprø.. : )

Anbefalte innlegg

Satt og leste litt på innlegget som heter "Tror jeg blir sykemeldt", der var det ei som gav et råd og skreiv hva en annen igjen kunne si til legen for å forklare behovet for sykemelding. Poenget var det at hun hadde skrevet feil, så istedet for legen så ble det elgen.

Jeg knakk sammen i latter, satt her helt alene og tårene trilla. Har aldri ledd sånn i hele mitt liv tror jeg, og iallefall ikke mutters alene!

Jeg så så levende for meg en god og rund elg som satt der sammenkrøka i legestolen sin....

Tror jammen at hele graviditeten gjør at både tårer og latter sitter løsere nå, jeg ble iallefall helt "øvegidde" over hvor mye jeg lo....

Så takk til deg som skreiv feil, du gav meg en god latter, sikker på at Junior blei rista godt der inne. Nå vet han iallefall hvordan jeg høres ut når jeg har det gruelig morsomt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5600085-jeg-er-vel-halvspr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he :o) jeg er akkurat sånn om dagen jeg også- får latterkramper og gråter om hverandre..... og spes ting jeg leser, ler meg nesten skakk her foran data`n - mannen min tror jeg har blitt helt ko-ko :o) men det er mye som er usannsynlig morsomt om dagen altså!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...