Gå til innhold

Gravid med sen EL og lang syklus??


optimist..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:))

Jeg har denne mnd gått på min 2 dobble Pergokur og er nå på dag 23 og ikke fått positiv EL test enda(tror jeg), måtte bytte til en annen type tester enn jeg bruker,som jeg syns var litt forvirrende...pleier å bruke CB.

Jeg lurer på om det er noen av dere som har blitt gravide såå sent i syklusen eller er sjansen min denne mnd over??

Jeg har også tatt akupunktur og fotsoneterapi denne pp så jeg hadde virkelig håpet at det skulle klaffe denne pp...

Håper noen av dere heldige gravide kan svare meg på dettte:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du - jeg har vanligvis syklus på mellom 28 og 33 dager. Men denne måneden har det vært noe kluss med syklusen min tydeligvis - og jeg ble gravid på dag 35 ca i syklusen. Så ikke gi opp - det er gode muligheter for at EL kommer. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg ble gravid hadde jeg eggløsning på dag 30 i syklusen og denne gangen ble jeg gravid på dag 24 i syklusen. Jeg har lange og ustabile sykluser så trodde det skulle bli vanskelig for meg å bli gravid, men med førstemann ble jeg gravid på første forsøk og denne gangen satt den på andre forsøk. Sist var ikke helt planlagt, men denne gangen tempet jeg sånn at jeg visste nøyaktig når og om jeg hadde hatt eggløsning. Så tror ikke sjansene er noe mindre for det om du har lange sykluser, så lenge du har eggløsning kan du bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svaret begge to:))

Det hørtes jo veldig positivt ut ja:)

Da tror jeg nok vi satser på noen dager til jeg:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...