Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg litt!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde siste mens' 1.dag den 14.juni, noe som vil si at jeg burde fått mensen i dag med en syklus på 28 dager. Men nå testet jeg positivt på EL på dag 17. og regner dermed med at jeg har en syklus på mer enn 28 dager-hva tror dere?

Tok en EL-test i går som var svaaak positiv og en EL test i dag som var svaaak positiv. Graviditetstesten jeg tok i dag var negativ, men den ble tatt ca kl 17 og dessuten tror jeg det er litt for tidlig...?

Vet dere hva som skjer?

Har ømme bryster, mensmurringer, vondt og stram nederst i magen... Trøtt!!!

Klem fra meg

Fortsetter under...

De el testene du beskriver er desverre ikke positive, for test streken må være like sterk som kontrollstreken eller sterkere... så det høres nesten ut som om tanta er på vei. Men når det er sagt så er disse tante symptomene veldig lik graviditet symptomer så det beste rådet jeg kan gi er å vente ett par dager, og har ikke tanta kommet, så ta en ny test graviditetstest med morgenurin. Lykke til da!!!!

Jeg testet pos. på el dag 17 forrige pp, og da var syklusen min 30 dager. Så da kan nok du ha fått en litt lengre syklus denne gangen.

Vent 2-3 dager før du tar en ny grav.test! Da bude du få en sterkere strek dersom du er gravid ;o)

Lykke til med videre testing ;o) Håper det sitter en spire for deg! Skal krysse fingrene for det xxxxxxx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...