Gå til innhold

Måtte komme tilbake på ny ultralyd neste Mandag!

Anbefalte innlegg

Babyen rørte masse på seg i starten, men ble så liggende helt rolig med hodet så langt ned at de ikke fikk tatt nødvendige mål til å fastsette nøyaktig termin. H#n krøkte seg sånn sammen at legen ikke kunne se kjønnet heller, så da er det jo egentlig litt kuult at vi må tilbake! Fikk beskjed om å spise rett før undersøkelsen neste gang, sånn at blodsukkeret blir høyere, og aktiviteten til ungen litt større. Men det viktigste er jo at ungen så frisk og rask ut! Helt i starten fikk vi noen fine bilder av hodet i profil(synes faktisk han ligner litt på pappaen sin ;o) ) Babyen lå og sprella og spiste på hånda si ;o) Utrooolig koselig å se den lille! Gleder meg til neste uke, så fram til da er vel terminen fortsatt 10. des...

Fortsetter under...

Du må bare glede deg! Det var herlig! Min første baby, og jeg ble liksom så forbløffet over hvor "virkelig" han/hun var! Det var liksom...en BABY!!! VÅR baby...snufs! Er nesten mest spent på terminen neste uke. Har ikke heeelt kontroll på min siste mens, så jeg tror den kan endre seg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...