Gå til innhold

Oooh lykke - dagens GLADmelding!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

I dag har jeg vært på Risken og mast om kromosomprøven vår. Gav meg ikke før sykepleieren ringte til Ullevål mens jeg stod der og ventet. Og vet dere hva: Prøvene vår var helt normale!!!!!!!!

Ingen kromosomfeil eller genfeil som forklarer hvorfor forrige forsøk endte i 0 befrukta egg. Synes jo det er rart at de ikke finner noen forklaring, men akkurat nå er jeg overlykkelig over at vi er helt normale og at ICSI-forsøket i august kan gå som planlagt.

Merker at jeg plutselig fikk optimismen og overskuddet tilbake, og det trenger man i denne berg-og-dalbanen:-)

Klem fra en happy

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5599173-oooh-lykke-dagens-gladmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så BRA Snøfilla!!!

Det var det jeg visste. Deilig å endelig få svaret (på TIDE!!) - nå er det bare å fokusere og se fremover mot ICSI!

Jeg følger spent med deg, føler at det er fryktelig kort til jeg også skal begynne - merker at jeg er mye mer her inne og forbereder meg og samler opp mot...

Lykke lykke til med forsøket ditt, har en skikkelig god følelse denne gangen Snøfilla!

God sommer så lenge, håper vi greier å få til å treffes snart igjen!

Sommerklem fra

Annonse

Takk skal dere ha alle sammen!

Nå er vi snart ferdigpakket og feireklar til i morgen. Rart å tenke på at neste gang jeg logger inn her er jeg godt i gang med sprøytene. Tenk - bare 4 smååå uker til uttak. YES!

God ferie :-)

Klem

Hei... jaaaaaaaa det var gladmelding og jeg ble virkelig glad. Syns du er tøff jeg, men det må man være i systemene i dag, hvis man skal komme noen vei.. men syns nå at det er din tur, du har vært igjennom mye nå syns jeg og jeg krysser alt jeg har for dere og samtidig ønsker jeg deg en kjempefin sommer, nyt den for pluselig sitter du gravid hihi...

STOR KLEM FRA MEG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...