Gå til innhold

kvalme

nummer 3 kommer i desember

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter veldig med kvalme om dagen. Det går utover familielivet. Samboeren min var på apoteket i stad og spurte om det var noe jeg kunne ta for det. Da fikk han postafen reisesyketabletter. Er det noen som vet om jeg kan ta det når jeg er gravid, og over hvor lang tid jeg kan ta det? Er det noen som har tatt det med god virkning? Eller har dere noen andre forslag? Veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!sliter selv med kvalme.

jeg syns det hjelepr å spise noe veldig salt elelr surt.. drikke litt farris til.

om du liker kaviar, kan du spise knekkebrød, kjøp ett som du liker godt på der har du kaviar. syns den "kaviamix" er veldig god. det hjelper mot kvalmen min..! prøv det da,skader ikke:) husk at hvis du blir bittelitt småsulten så er ikke kvalmen sen om å melde seg så det hjelper å spise salt..!

ang tabletter osv så skal det stå i pakningsvedlegget om du kan ta det når du er gravid..! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også veeeeldig kvalm og kaster opp en del. Jeg må spise lite og ofte og må være nokså forsiktig med smaker etc. Jeg synes ellers at salte pastiller etc hjelper litt - ellers er det eneste som hjelper søvn og søvn. Forrige gang jeg var gravid så hjalp yoghurt produkter, men denne gangen er det helt pyton!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...