Gå til innhold

Den verste kombinasjonen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at den verste kombinasjonen nå til dags er sult og varme..Da blir jeg totalt satt ut, og holder på å besvime. Gikk nesten i bakken på Rema 1000 i stad, ble stående å stirre fjernt inn i tannkremtubene en stund, og lurte seriøst på om jeg kom til å klare å komme meg til kassa å betale. Kom jo til hektene etter litt, og da var det rett hjem å spise! Etter det har formen vært fin..Men heretter skal jeg ha med meg nødproviant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte faktisk sette meg rett ned i kassakøen en dag jeg, holdt regelrett på å gå i bakken... svartna for øynene, mista taket i handlevogna... heldigvis var mannen min med... :)

tips: ha alltid litt vann for hånden, det hjelper faktisk også med grønne epler. Det kicker blodsukkeret litt og er bra mot kvalme. For noen :) Lykke til!

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg. Har jo egentlig ikke vært plaget noe særlig med kvalme til nå, men det glimter altså til innimellom. Ikke hadde jeg noen å støtte meg til heller der og da...Nå gleder jeg meg til samboeren min kommer hjem igjen!!

Kjøpte epler i stad, så da får vi se om det har noe for seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...