Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Ser at vi har ikm samme dag. Lurte på du har gått på pergo denne mnd? Jeg har gått på pergo men fant ikke el. (Begynte å teste fra dag 9.) Er litt usikker på når ikm egentlig er, men fikk mensen 19 juni, så utifra det tenker jeg at det er ca 16 juli :-)

Blir spennende..

Har du noen symptomer forresten?

Det er litt opp og ned med meg, men hvis jeg skal gå etter magefølelsen så er jeg ikke gravid...

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Molly :-)

Selv bruker jeg ikke pergo, for har veldig stabile sykluser med el. Hvor lang pleier din syklus å være? Min er 30-32 dager, så regnet 16 juli utifra det gjennomsnittet (31 dager). Første dag i min siste mens var 16 juni...

Har litt symptomer da. Er sinnsyk humørsyk, svimmel, sulten, mens murring... samtidig tør jeg ikke helt å håpe på noe da jeg er vant til negative tester :-(

Hvorfor går du på pergo? Pleier du ikke å ha el? Hvordan har syklusene dine vært?

Skrevet

Hei og takk for svar Kirsty :)

Jeg har pcos så det er derfor jeg bruker pergo. Jeg vet ikke sikkert om jeg har eggløsning, men etter jeg begynte på Metformin i mars har jeg fått mensen tilbake. Forige mnd fikk jeg også positiv el-test (uten pergo), så derfor var det litt rart at jeg ikke fikk utslag denne mnd med pergo...men men. Etter jeg fikk tilbake mensen har jeg hatt syklus på ca 35 dager, men det er visst litt annerledes med pergo.

Håper virkelig du er gravid nå. Det høres jo lovende ut med alle symptomene... Du hadde fortjent det nå *ss*

Lykke til!

Skrevet

Vet at mange får klaff i pause måneden, så kansje el kommer sterkere neste syklus? Men så er det heller ikke alle som får positiv el test heller da, selv om de har el. To her inne ble gravide og hadde bare negative tester, så ikke gi opp!!! :-)

Skrevet

Nei jeg håper fremdeles, men har ikke noen følelse av at jeg er gravid. Ingen symptomer akkurat nå. Var litt kvalm her en dag, men det gikk over. Sikkert bare ting jeg innbiller meg fordi jeg har så lyst å være gravid ;-)) Får satse på at 14 dager i syden gjør susen dersom det ikke lykkes nå *ss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...