Gå til innhold

hjeeeeeeelp,hvorfor forsvant kvalmen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt normalt at den forsvinner plutselig. Det samme gjorde den med meg, på 1 time var all kvalme vekke og har ikke sett den siden...

Ingen grunn til bekymring, den kommer som regel like raskt som den går... Jeg hadde spydd i 6 uker, og plutselig hev jeg innpå en 200-grams melkesjokolade så lett som bare det!

Nyt denne tiden når du er frisk og rask og ingen symptomer, det blir nok av de fremover (vondt i ryggen, tungt å gå, masse på do... :)

Gått å høre at det er normalt, men er liskom så skummelt. Jeg har ikke kunnet spist brød, frukt, grønnskaker, har ikke hatt lyst på middag, har brekket meg hver gang jeg skal inn i kjøleskapet. men i helgen har jeg spist alt dette så og si uten problem. Synst det er så merkelig.

Føler dere dere gravid??

Nå ble jeg nesten provosert her. Vær glad for at du endelig er kvitt kvalmen og det andre du evt har slitt med. Kos deg som gravid og i tipp topp form, jeg håper jeg også snart får oppleve å bli kvitt kvalmen og spyinga.

Kos deg, og nyt det!!!!!!!

Unskyld meg!!!!!!!!!!!!!!Provosert. da må jeg berre si det en ting. jeg er en av de som har gått ned 5 kg på en mnd fordi jeg har vert så kvalm. jeg har gled meg til kvalmen skulle forsvinne. Men det skjedde så plutselig at jeg har blitt skremmt. Så provosert kan du ikke blir, det er skremmende

Annonse

he he, nei da slapp av. Men jeg er akkurat som deg, har spydd fra morgen til midt på natta, alt kommer opp. Og når jeg har ikke mat i magen så ja da vet du jo hva som kommer opp :-) Ja en veldig bra slankekur ja det kan jeg skrive under på men den verken vil eller trenger jeg ha.

Jeg er bare såååå lei at jeg bare vil at dagene skal gå for at jeg kanskje er bedre imorgen, slik du også sikkert gjorde før den forsvant. Godt mulig at jeg blir slik som deg når/hvis den forsvinner....lurer på om alt er bra.....

Ok unnskyld.... hvis jeg såret deg med innlegget mitt men det kom i et øyeblikks misunnelse på deg :-)

he he jeg tok en Zidane :-)

Jeg var døgnkontinuerlig kvalm og spydde flere ganger om dagen fra jeg oppdaga jeg var gravid og til og med uke 12/13. Nå er jeg i uke 16 og lykkelig "ukvalm" :) MEN til både skydiver og hovedinnlegger: det er faktisk litt skummelt når kvalmen og alt PLUTSELIG forsvinner over natta!!! Jeg vet jo at det ernormalt - har til og med gjort dette en gang til, men måtte gjennom et par telefoner til bestevenninna mi (som også er gravid forøvrig) for å forsikre meg om at jeg ikke hadde hatt en MA eller noe sånt. Det er bare så utrolig rart og nesten litt ubehagelig i starten å ha vært SÅ syk og så med ett være kvitt alt...

:)

klem til dere begge - og dere har min fulle sympati med spying og alt sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...