Gå til innhold

Et positivt innlegg!!


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er litt masse bekymring og negative tanker her på 1 trimester. Så nå tenkte jeg at jeg skulle glimte til med et solskinns innlegg...:0)

 

Dette er IKKE skrevet for å rakke ned på dem som bekymrer seg (for det gjør jeg da selv innimellom også) Men jeg vil bare sette fokus på det fine litt..

 

Jeg er nemlig så glad for at jeg begynner på uke 7 i morgen og enda ikke har kjent et fnugg av kvalme.

Jeg er lykkelig for at ryggen er fin og bekkenet ikke tuller seg.

Jeg fryder meg over at magen buler bittelitt (selv om det mest er luft) og jeg stryker meg over magen hver kveld før jeg legger meg.

Og jeg er så rørt over å vite at inni livmorhulen ligger det nå en liten spire som har et bittelite hjerte som banker nå!!!!!!!!!!!!!!!

Så fantastisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du finner noe som hjelper Soffe!!!!! Tenker på deg *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk:-)

Når jeg tenker over det så spiste jeg mandler i begynnelsen fordi det var godt, og da var jeg ikke spes kvalm.. Så jeg tror det kan funke! :)

 

Takker for tanker og sendet ca 1000 tilbake :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for et positivt innlegg.

Jeg prøver også å være bare glad om dagen. Tror enda det ikke har gått opp for meg at jeg er gravid ettersom symptomene er så få. Håper formen fortsetter slik. Litt, til tider veldig, sliten, men det takler jeg. Har jo vært sånn ett år nå:) Prøver å ignorere alle innlegg som omhandler SA, for dette her skal gå bra:)

Og nå skal jeg ut i sola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei hei :-)

 

Er så enig så enig. Jeg er også gravid med nr 2. Endelig etter flere SA. Har heller ikke morgenkvalme, ikke vondt i ryggen eller bekken. Har masse luft i magen og er oppblåst.En del vondt i hodet, og veldig trøtt. Men jeg tenker at disse småplagene er jeg glad jeg har, for det er det min lille spire som sørger for at mamma ikke glemmer at jeg er der inne. er 9/10 uker på vei og storkoser meg.

Jeg vet at spiren min sitt lille hjerte banker, for det har jeg sett på ultralyd. Vi må nyte svangerskapet og de plagene som følger med. Tenk for en glede vi har etter nyttår- Lykke til til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det er flere jenter som kan være og som velger å være positiv.. Det er jo så masse fint å glede seg over.. Tross plager..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et positivt innlegg!! :D

Jeg prøver så godt jeg kan å være positiv, et lite under har jo allerede skjedd, uansett hvordan dette går!! :D

Jeg er 7+2, så vi er jo nesten like langt da Loise, håper dette går bra for oss begge og alle dere andre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer til å gå bra for de ALLER fleste her på 1 trimester.. Det er jo en god statistikk egentlig.. Det er jo ikke såååå mange som mister.. Så jeg ser fremover og gleder meg over hver dag som har gått, da er jeg en dag nærmere uke 12.. :0)

 

Håper du har det bra frøy@!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

 

I dag skal jeg på UL, bestemte meg for å betale det det koster for å få se om alt er i orden! Du har ikke vært på en tidlig UL du nei?

Huff, er litt skrekkblandet fryd dette, men jeg må jo bare regne med at alt er i orden.. :)

 

Håper du får en fin dag Loise!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøy@

 

Å, så spennende da!!! Ul er gøyt.. Jeg forstår deg godt.. Jo, jeg har tatt UL,, men ikke en ordentlig en. Jeg jobber i helsevesenet og har UL apparater tilgjengelig på jobb hver dag. Så da jeg var 5+3 klarte jeg ikke holde meg lengre.. Da tok jeg en UL av meg selv, bare for å se hva jeg kunne finne.. Jeg fant en forstørret livmor og det jeg tror var en liten spire på 2-3 mm.. Det passer jo til mm beskrivelsen for uke 5.. Så jeg er beroliget, selv om jeg ikke har fått en leges forklaring på "undersøkelsen" min..

Jeg skal ta en ny UL på meg selv i uke 8.. Da vil jeg jo se om spiren har kommet lengre.!!

 

Kos deg på UL, lykke til. Alt er HELT sikkert i orden!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, litt roligere nå!! :)

Så artig å ha UL tilgjengelig på jobb da, blir vel ganske fristende å ta en titt innimellom da ja! :) Jeg er 7+3 jeg nå da, så er spent på hva jeg får se der inne... :)

 

Den er virkelig spennende den tiden her ja..håper du koser deg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap tok jeg UL i uke 8 av meg selv.. Da såg jeg en bitteliten baby med armer, bein og hode.. Så jeg regner med at du vil se nogenlunde det samme. Tror jeg var 8+noe,, så litt lengre enn deg da.. men noe får du da se :0)

 

Jeg koser meg MASSE.. Det er en utrolig spennende og kjekk tid dette. Håper du har det bra og koser deg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...