Gå til innhold

*urk*


Soffe

Anbefalte innlegg

Inni granskauen... Hvordan er det mulig å gå i flere uker i strekk med en konstant følelse av fyllesyke.. Selvfølgelig har jeg ikke drukket:-) Men er konstant kvalm, og av og til må ting gå meget sakte.. Har ikke kastet opp enda, for gjør jeg det tror jeg alt blir mye verre... Sånn prostafen vil jeg ikke ta, ingen ting som er kunstig fremstilt vil jeg ha.. Ikke har jeg spes matlyst heller og spiser mest fordi jeg må.. Men nå holder jeg på å bli gal...

 

Så.. er det noen som har noen tips til meg for hvordan dette kan gjøres litt lettere? Hvordan kvalmen kan mildnes eller no...?

 

Er takknemlig for alt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingefær eller knaske på mandler..

 

Sender deg i alle fall en stoor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandler? Det har jeg ikke hørt før? Har du forsøkt det Louise? Jeg er jo så kvalm så kvalm og kaster opp en del og vil forsøke det meste for å lindre det... Jeg føler sterkt med deg Soffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange hjelper det å spise lite i gangen, men hyppig. En tørr kjeks kan være greit når det er en stund siden man har spist, det klarer man ofte å få ned selv om man er kvalm. Ingefær er det jo mange som skryter av også.. :)

Ellers hjelper det å ta seg en liten blund hvis man kan, funker bra på meg i alle fall, følt meg "fyllesyk" i en uke nå, føles ganske urettferdig når man ikke har drukket på leeeeenge.. :(

Lykke til da, håper formen blir bedre snart!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle forklare kvalmen for samboern.. og det var skikkelig fylesjuk som dukka opp i hodet mitt.. uten å ha vært med på morroa.. og hvor ofte er man fyllesyk i ukesvis? mandler har ikke akkurat kicka inn enda.. så i dag oppsøkes helsekost så jeg får tak i ingefær.. Dette går jo bare ikke... og snart skal jeg ut å fly, og jeg har ikke lyst til å kaste opp fordi det er bittelitt turbulens.... Du må ha lykke til du åsså frøy@!

Det er sikkert snart over.... ;)

 

God sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...