Gå til innhold

Ferie - på godt og vondt

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Ja da var vi inne i vår 20 pp (kan ikke tro at det virkelig er så lenge siden jeg sluttet på pillen) og det var tid for ferie igjen. I morgen setter vi oss på flyet i retning sørligere breddegrader.

Det skal bli godt å komme seg bort litt, tenke på noe annet enn hverdagen, jobb og ikke minst babylaging. Tror vi vil ha veldig godt av å komme oss bort samt å få penset tankene over på noe annet. Det skl bli godt å få litt pause fra bim sidene også. Ikke misforstå, jeg setter veldig pris på det fellesskapet som er har inn, og jeg tror jeg hadde hatt det mye verre uten disse sidene, men til tider så får de meg til å tenke veldig mye på problemet vårt. Når jeg kommer hjem igjen , håper jeg på å kunne gå inn her å lese om alle dere som har fått en spire i magen i løpet av ferien :-)

Selv har jeg ikke EL i ferien (så det nytter ikke med masse kos, men litt kos blir det nok likevel :-)), men skal gå å vente på tanta...det hjelper ikke å reise fra henne, hun finner nok et hemmelig rom i kofferten. Men det ligger likevel et lite håp bak i hodet mitt, om at vi kanskje må oppsøke et apotek på feriestedet og kjøpe en test...og få gledelige nyheter, men jeg skal ikke håpe, da blir jeg bare skuffet!

Så var det alle disse søte barna man ser over alt på ferie, på flyet, på bussen, på stranda osv. Det får man til å føle litt på den sorgen man har inni seg over at man ikke kalrer å få til en spire selv!

Nei nå skal ikke jeg syte mer, det var bare neon tanker som kom opp i hodet mitt før avreise. Nå skal jeg pakke med noen lette sommerklær å skru av de negative tankene og slappe av med samboeren.

Vil ønske dere alle en fin sommer, og lykke til...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5597713-ferie-p%C3%A5-godt-og-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en flott ferie Maja. Best å tilbringe ventetiden i syden ja, tiden står nok ikke stille der. Kos dere masse!! La oss håpe at kofferten som tanta har gjemt seg i blir borte under reisa da, kansje hun havner på nordpolen??? :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...