Gå til innhold

*snufs*... jeg vil og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...inn på terminlista!!!!

Det er enda 2.5 uke til den nye ultralyden!!!

Jordmoren sa jo at alt så bra på ul forrige mandag, men det føltes så ufullstendig å gå derifra uten å vite hvor langt jeg egentlig er på vei og at jeg kanskje blir flyttet mange uker tilbake!! Men det får jeg jo ikke vite før vi skal tilbake heller.

Uff, det er litt frustrerende å ikke ha noe å forholde seg til, det stemmer jo ikke med datoer for mens og eggløsning, og i det hele tatt!!

Usj, måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å strø salt i såret, men jeg skal på ul i morgen. Føler også at jeg har ventet på dette i flere uker. ER livredd for å bli satt tilbake.

Skrevet

Da er vi tre... :-) Jeg skal også på UL i morgen og har gledet meg i ukevis. Nå begynner jeg å bli ganske så nervøs for at ikke alt skal være ok selv om magen vokser. Har heller ikke lyst å bli satt tilbake...

Skrevet

Æsj, nei, det er ganske kjipt.

Føler liksom jeg er litt på stedet hvil når jeg må "gå opp igjen" flere uker...

Kjenner etter liv hele tiden, men kan jo ikke vite om det er for tidlig heller. Og så må jeg bare gå og veeeeente.

Det blir hvertfall spennede å høre hva jordmoren sier når vi skal tilbake!!

Det går helt sikkert bra med dere!! Vi fikk jo se ungen og hjertet som slo, men det var bare så skuffende likevel.

Og så er det så teit å sutre om det, men er litt vanskelig å ikke tenke på det heller.

Skrevet

Åh jeg blir så irritert når jeg hører på dere her inne, må dere slutte å klage! Her er vi så heldige å ha blitt gravide, tenk på de som plages i mange år og de som ikke kan få barn i det hele tatt. Om man da blir satt litt tilbake noen uker eller dager hva i hulelste gjør nå det,ble selv satt tilbake 5 uker på ultralyd i forhold til det jeg trodde i utgangspunktet, ungen så jeg sprellet og hadde det bra og den kommer nå når den kommer.

Naturen går litt sine egne veier og vi må ikke være så opptatt av å regne på dager for eggløsning, mens og ditt å datt så mye. Skal selv på ny ultra om 2,5 uker og gleder meg veldig, synes jeg er heldig som får se den lille to ganger!

Nyt heller det å være gravid og frisk, det er et privilegium :o)

Måtte og bare få det ut, har irritert meg over mange teite innlegg her så jeg håper mange leser dette og får noe å tenke på.

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg det er dumt å klage over det! Jeg har selv et vennepar som prøvde å bli gravid lenge og som stod på grensen til utredning da hun plutselig ble gravid. De fikk ei nydelig lita jente som jeg nå er så heldig å være fadder til!

Vi har alle våre små og store problemer og vanskeligheter, og som er varierende i grad av alvorlighet,og det er mange her inne som opplever det samme. Vi kan dermed støtte hverandre og gi hverandre tips og gode råd, eller på andre måter vise at den ene ikke er alene.

Nå er jo ikke mitt "problem" alvorlig, men det er noen tanker som jeg har behov for å lufte, og da skulle vel dette være et godt forum for det.

Så er det opp til alle om de vil lese og eventuelt svare på innleggene.

Vi er vel alle i samme båt her, samtidig som alle er forskjellige og har ulike ting de tenker på. Vi har gode dager og dårligere dager, så får vi bare prøve å respektere hverandres tanker og følelser rundt hva vi opplever gjennom svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...