Gå til innhold

Når forteller dere?


Barbarosa

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et gjengangertema, men når forteller dere omverdenen at dere er gravide? Mitt inntrykk er nemlig at "alle" venter til det er gått 12 uker med å fortelle noe i det hele tatt, og jeg synes det er så lenge! og jeg tror jeg kommer til å bli avslørt før det! Jeg har sagt det til mamman min, men det er jo litt annerledes.

Er 7+5 i dag og kan godt vente et par uker, men gleder meg veldig til å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok lurt å vente en stund ja... det kan skje mye de første 12 ukene... men det kan skje etter de ukene og.

Men jeg klarer ikke å holde munn når det gjelder slik... dagen etter at jeg fikk vite at jeg var gravid... fikk de fleste vite det.. og utover på folk jeg møtte osv... det er jo så fantastisk! hehe...

jeg sa det når jeg var 4 uker på vei.. hehe.. så synes du har klart deg fint allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortalte det til foreldene mine i 5-6 uke, for ville at dei skulle få vite det før nokon på jobben fikk vite det... og i uke 6 måtte jeg fortelle det til 2 på jobb pga cellegift til pas ol, ellers har jeg klart å "snike" meg unna på jobb til no...

Har fortalt det til 5-6 av våre beste venner sånn etterkvart, tar det som det kjem. Skulle noko gå galt ville jo dei fått vite det uansett...

Er 10 uker nå og magen er ikke flat" lenger så får sjå framover.... er jo så kjekt og fortelle at vi ventar små og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang ventet vi til uke12..

 

Denne gang har hele min og mannens NÆRE familie fått vite nyheten uken etter at testen ble positiv.... Mens resten av familien må vente til uke 12 med å få vite..

Jeg orker ikke fortelle ALLE at jeg evnt har mistet hvis det skulle skje.. Da er det bedre at det bare er nær familie som vet om svangerskapet fra starten av. (Min mor er nemlig 1 av 6 søsken, min far likedan og min manns mor er 1 av 7 søsken og min manns far er vel 1 av 4 søsken..) Så det blir mange onkler og tanter å fortelle når tiden kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer er nå 8 uker på vei,har fortalt det til en venninne,foreldrene våre og de på jobben som jeg jobber tettest med.Måtte da jeg er kvalm ca 20 timer i døgnet,skal forresten prøve akupunktur imorgen.

Har og lyst å fortelle det til hele verden,men får vente et par tre uker til

du får ha lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...