susse Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 Endelig skjer det noe. Har slitt med en fastlege som ikke har tatt muskel/ledd plagene mine på alvor i omtrent 1/2 år. (har nå byttet fastlege) Har vært sykemeldt siden jul og det har vært 7 mnd med mye smerte og slit. Jeg har fra tidligere en tilstand som gjør at man lett får betennelser rundt om kring men tidligere med andre leger har jeg fått hjelp med betennelsesdempende og fysio med en gang og det har rettet seg etter et par uker. Men denne gangen var det bare snakk om psyken min og det har vært sykt frustrerende. Så til slutt var jeg hos en privat lege som viste meg mye forståelse og mente som jeg at dette ikke har noe med psyken min å gjøre.. Så hun henviste meg til et spesialist senter for nakke og rygg. I dag snakket jeg med dem og har fått time til utredning i begynnelsen av august. Endelig skjer det noe og jeg ser en lysning i tunnelen. Men alt dette koster en god del penger og det er jo helt vanvittig at man må gå privat for å få den hjelpen man trenger. Så hvis de klarer å finne noe håndfast skal jeg love dere at det kommer til å gå en krast brev med klage på den legen jeg har hatt til fylkeslegen! Er bare så glad og så hadde jeg ingen å si det til siden min mann er på bortreist på jobb og jobber nattskift. Så måtte bare skrike det ut her I tillegg reiser vi på tur til london den 20 og hjem igjen den 25 og den eneste planen vi har er at vi skal slappe av, være kjærester og ha pikknikk i hayd park Så i dag SMILER jeg Håper min gode dag er smittsomt og at det sprer seg til dere som ikke har det så godt i dag! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5597354-hurra-ikke-gravid-og-utenom-tema-men-er-s%C3%A5-glad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
M m/baby i magen Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei susse Takk for litt positivitetsstøv :-) Så bra at det er lysning i tunnelen. Sliter en del med å tenke positivt for tiden, men dette innlegget fikk meg til å tenke litt. Vi skal på ferie i morgen, og jeg skal prøve å være så positiv som mulig, ikke tenke på babylaging. Har ikke EL en gang i denne perioden, skal bare vente på tanta som kommer i slutten ferien, men hun må bare komme... En dag skal jeg sende hennep å ferie. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5597354-hurra-ikke-gravid-og-utenom-tema-men-er-s%C3%A5-glad/#findComment-5597398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå