ApriIbaby Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Det var aldelse grusomt..... Jeg var omtrent i ferd med å ringe 113.... Trodde jeg skulle miste gutten min jeg. Vi var på hotell i helgen og Lille var oppe i senga vår på morgenen. Ha reiste seg opp og hoppet og før vi fikk tak i han spratt han ut av sengen og landet flatt på ryggen med hodet mot bordet/sofa'n. Han skrek som besatt i 2 sekunder etter at han landet. Jeg skjønte han hadde slått seg og plukket han opp med en gang.... Gråten stilnet VELDIG fort av..... det syntes jeg var pussig. Så ble han helt slapp i armene mine. Og ble helt snodig i ansiktet/blikket. Akkurat som om han var dopet. Da jeg la han ned på sengen var han nok besvimt. Jeg løftet en arm og en fot og slapp de og de salt bare tungt ned på sengen. Helt livløs....som om han var lam. Han lå med tomt blikk og åpne øyne rettet rett i taket. Han så ikke på meg da jeg var over han. Han var kritthvit og pustet ikke. Jeg fikk helt panikk og hylte til mannen min at han måtte finne telefonen vår.... Alle tanker raste gjennom hodet mitt.... Skjønte ikke at han skulle bli sååå dårlig. Han hadde ikke slått seg så voldsomt. Han har da skallet mye hardere i golvet før, og han var knapt borti møblene med hode..... Så et øyeblikk tenkte jeg at han på et eller annet vis hadde brukket nakken i fallet. Heldigvis begynte han å puste og røre seg etter en evighet (kanskje bare 45 sekunder eller noe....) Og etterhvert ble det mer liv i han igjen. Han ble bedre for hvert minutt og etter ca 5 minutter var han seg selv igjen, men han var temmelig blek i ca 30 minutter ( det var nok jeg og)..... Det var mamma som skjønte hva som hadde skjedd da hun kom inn, fordi hun har opplevd det samme med meg da jeg var liten. Han slo knapt hode, så det var nok ikke hjernerystelse e.l. det var nok rett og slett bare at han fikk slått luften ut av seg da han landet, og at det tok litt tid før han klarte å puste igjen.... Antagelig har han da nærmest besvimt i noen få sekunder før han kviknet til igjen. Vi vurderte å ta hamn med til lege for en sjekk, men fant ut at vi ville se ann formen litt. Som sgat var han i topp form igjen etter en time, så da kuttet vi det ut.....Vet ikke hva en lege kunne gjort for han i etterkant. Huff...Grusomt var det.....Har kost og knuget mye på han etterpå..... Gutten min..
Kristin* Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Uff, så ekkelt, tror jeg hadde fått totalt panikk jeg. Bra han er seg selv nå da : - )
Camham Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Uff, så skummelt....hadde nok fått totalpanikk, jeg. Grusomt når sånt skjer med de små. Så bra at det ordnet seg da
**synne** Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 nå fikk jeg frysninger!! Godt det endte bra!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 åh, kjære tid!!!! jeg forstår godt den panikken (en brøkdel av den) - kjente det samme da matilde ramla ned trappa og nesa så helt mønsja ut etterpå... og MYE kos ble det den dagen (og dårlig samvittighet på meg selv) - og da snakker jeg utenom de svære mengdene kos hun får til vanlig... godt å høre det endte godt i alle fall!!!
Storebror og Lillebror Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Huff og huff... Forstår veldig godt at du fikk panikk! Godt at alt gikk bra og at lille er i god form nå.
frida♥ Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Stakkars dere, høres ut som en sjokkopplevelse ja! Skjønner du hadde noen grusomme minutter der ja! Ellers får du gi Lille persille en god sommeklem fra Amanda, - har dere det fint i sommerregnet?
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Uff så skummelt! Så godt at det gikk bra! Kan ikke tenke meg hvor redde dere var..
summer85 Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 noe så skummelt da... bra det gikk bra da.. å at han er seg selv igjen..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå