Gå til innhold

Hjemme fra ultralyd!

Anbefalte innlegg

Vi vet enda ikke kjønn, hadde bestemt oss på forhånd for ikke å vite.. men jeg studerte skjermen som bare det, og tror jeg så en liten tut et sted.. Men sambo (som er sykepleier) påstår han er flinkere i anatomi enn det jeg er (snøft) og avviser argumentet mitt. Han fulgte nemlig godt med da de målte lårbeinet og mente at han hadde sett noen utoverting hvis det hadde vært noen der. Så konklusjonen må bli at vi ikke har fnugg av peiling på hva det er. :-)

Men babyen er uansett veldig nydelig og helt perfekt!! Morkaken hadde flyttet seg et godt stykke opp, og derfor kan jeg føde som normalt! Hurra!!!

Ny termin 28.november, så jeg er 20 + 1 i dag, i stedet for 19 + 5. Ganske kult når terminen blir flyttet framover, hihi....

Men bare så dere vet det; jeg nekter å flytte over til novemberklubben.... kan jo godt være babyen kommer i desember likevel!! - men nå er det jo ikke plass til meg på terminlisten da..det er jo litt kjipt... Men jeg får tåle å ikke stå på noen liste, det er ikke så nøye.. :-)

Fiiiine bilder fikk vi også med oss hjem! Skal studere dem litt nærmere straks jeg er ferdig å skrive her, hihi...

Ultralyd er GØY!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5597114-hjemme-fra-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååå, gratulerer med ultralyd, godt å høre morkaken har flyttet seg, så du får føde normalt!

Plass til deg på terminlisten?????????????????? Ka du tru???

Jeg har laget plass til deg selvfølgelig - du er og blir en desemberjente, og vi jeg er sååå glad du blir her! Sleng deg på lista!!!

Klem, klem

Så kjekt at du fortsatt vil være med oss. Har vært inne å kikka på november klubben og de er temmelig kjedelige. Lite action i gården der!

Ska på ul i mårå, og håpe at det blir samme termin eller før. Orker ikke tanken på å gå samme ukene 2 ganger :-(

Dere er verdens søteste!!!! Tuuusen takk for at du har laget plass til meg, Popkind!!

- skal krysse fingrene for deg i morgen, smiley.... ikke noe særlig å gå de samme ukene/dagene om igjen, nei... Jeg satt og holdt pusten da hun regnet ut terminen! Hadde dødd om jeg var f.eks to uker kortere enn jeg trodde...uff...

Altså: jeg krysser fingrer for smiley og sender diger klem til smiley og popkind!

Ps. Nøstebarnpakken min er kommet og jeg skal straks og med en gang (skal bare føre meg opp på terminlista først, hihi) dra og hente den!

Annonse

Gratulerer sååå masse, mensana. Kjekt at du ikke vil forlate oss... :-)

Vi skal til Ullevål på UL i morgen tidlig kl 0845 så det nærmer seg. Har ganske blandede følelser og både gleder og gruer meg. Har liksom sett fram til dette i ukevis nå men når dagen plutselig kommer så er det ikke bare fryd lenger. Ja ja, det kommer nok til å gå bra og det skal bli helt fantastisk å se det lille nurket igjen. Var på ul for 7 uker siden så h*n har sikkert vokst masse nå. (Sånn virker det iallefall på magen...)

Beundrer deg som klarer å motstå fristen med å vite kjønnet for det klarer ikke jeg... Håper inderlig at nurket vil vise seg fram så vi kan se det!! :-)

Godt å høre at ting ordner seg og at det blir vanlig fødsel.

Klem...

Jeg er helt sikker på at jordmoren så hva slags kjønn det var, og jeg fisket etter beste evne, selv om vi sa at vi ikke ville vite det.. Jeg spurte sånn "Ser du hva det er??? Bare si ja eller nei, ikke si hva det er!"

Jeg holdt rett og slett på å dø av nysgjerrighet!!

Babyen var kjempeaktiv og jeg kjente gode spark mens jeg lå på benken.. vittig å både se skjermen og kjenne sparkene samtidig!

Vet godt hvordan du har det i magen nå ang. i morgen, du gledegruer deg... og sånn er det bare..

Spis litt sjokolade eller drikk litt cola på venterommet, så får dere sikkert en aktiv baby :-)

Lykke, lykke til, KrissyL :-))

Ps, unødvendig å si at vi må få oppdatering, ikke sant...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...