Gå til innhold

Nå er vi snart ferdig med første trimester!

Anbefalte innlegg

endelig er den store dagen kommet da det står 12. svangerskapsuke. Om en uke er vi i andre trimester og da skal vin slappe litt mer av.

Bare en uke nå....

Vi skal på tidlig ultralyd på fredag, gleder og gruer meg til den. Håper vi ikke får noen negative beskjeder og at alt er helt perfekt!

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg er nå 15 uker og føler at jeg puster litt lettet ut :)

Men jeg hører så mange så får tidlig UL for å sjekke at alt er i orden. Det vil jeg og ha! :8 Vil vite at alt er i orden med det lille nurket...

Men jeg skal jo ikke på UL før 11 aug.. :( huff det er så lenge til :(

Jeg også er i 12. uke i dag! Har termin 24. januar.

Har vert veldig plaget med kvalme og oppkast, men nå har det heldigvis begynnt å rette seg :)

Legen sier at jeg skal på UL i uke 18 (altså 6 uker til..). Lenge å vente! Gleder meg til å se lille nurket. Håper bare alt er som det skal vere..

Lykke til på fredag, Tirilill!

plutselig følte jeg meg langt på vei gitt... er i uke 16 idag jeg :) Med foreløpig termin 2.januar. Skal på UL 18.juli, det kommer full oppdatering når vi har vært der, vær sikker!!! woho!

ps: teller faktisk mer ned til UL enn til venninna mi sitt bryllup i helga.... hehe.... fler som er litt tussete som meg? :)

Har også kommet i 12 svangerskspsuke nå... Skal på UL på torsdag, og jeg er kjempenervøs!!! Var på UL i uke 9,- da var jeg enda mer nervøs, men heldigvis så alt bra ut da :-)

Lykke til på UL på fredag Tirilill,- håper alt står bra til med din lille spire!

Annonse

Skjønner godt at du gleder deg til å komme over de 12 ukene. Uke 11 er vel den lengste uken vi har :)

Er nå i uke 13, og har pustet litt mere ut.

jeg skal også til legen på fredag, så håper jeg får UL også.

Lykke til på fredag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...