Gå til innhold

Så mitt lille nurk idag :)

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd på sykehuset idag og tok innvendig ultralyd.

Oppdaget litt blod når jeg tørket meg igår på morran , og fikk selvfølgelig helt hetta.

Hadde en Ma før jul og en sa i februar , så jeg var redd det var det som skjedde igjen.

Ringte legevakten og fikk time der med en gang.

Ble sendt videre på ultralyd på sykehuset idag.

Alt var heldigvis helt bra , så ett lite foster med ett tydelig bankende hjerte!!!:)

Er snart 9 uker , så det var ikke store knøttet:)

Hadde ikke hatt noen blødning , var bare en hemoride der bak som hadde vært litt irritert.

Pustet lettet ut da gitt :)

Nå gleder jeg meg til ny ultralyd i uke 18,,,,:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5596708-s%C3%A5-mitt-lille-nurk-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Delilg følelse ja. Slik var det til meg og. Men det er egentlig ingen som gidder og svare på slike positive innlegg. Fikk ingen svar jeg nei.

Det går som regel bra når vi har sett hjerte, jeg fikk tilbud om enda en ul jeg da i uke 12-13, ja takk sa jeg og gleder meg til å se hvor mye h'n har vokst.

Nei jeg skjønner dette.

De er flinkest til å fokusere på det negativet her inne , begynner å bli litt lei av hele termin klubben.

Jeg svarte litt frekkt på en melding her inne , så jeg trodde kansje at jeg var bannlyst eller noe sånt.

Men da er det vel bare som du sier at de ikke gidder å svare på poitive innslag!!:)

Når er det du har termin da ?

Skjønner jo at du har i februar siden du er her inne , men hvilken dag?:)

Jeg har 16 februar.

Er min andre , har en jente på snart 3 år ifra før. Gleder meg til å få baby igjen:)

Hei LillianS!

Så fint at alt stod bra til med den lille - tenker du er lettet nå, ja! :o)

Jeg kjenner igjen det med negative innlegg - men håper at det vil endre seg når vi er litt lenger på vei, sånn rundt 2. trimester! Det er jo unektelig mange aborter i Februar Klubben, 1. trimester siden og slikt - og første trimester er nok litt tøfft for mange (hormoner i fleng!) - så la oss håpe på masse positive innslag fremover!

Jeg er 8+4 og har termin 24. februar - bare en liten uke unna deg! :o)

Ja det får vi håpe , man blir jo litt lettere til sinns når man kommer over denne magiske grensen.

Hvordan er formen din?

Jeg har vært så innmari kvalm og dårlig hver eneste dag, kastet opp om morran og hatt migrene.

Slitsomt!!!

Men idag har jeg hatt det veldig bra , ble nesten overrasket jeg.

Har klart å være på besøk idag , og jobbet i hagen ikveld:)

Det går nok mot lysere tider for oss alle:)

Hvor er du ifra da?

Barn fra før?

Annonse

jeg har termin først i feb, etter planen men kjenner jeg meg selv rett blir det nok sist i januar fikk før termin sist, har en sønn på snart 3. Som lenge har snakket om at han vil bli storebror. Var så uheldig å miste i uke 10 i mars, men prøver å ikke tenke så masse på at det kan gå galt. xxx fingrene for ei jente på meg i feb. mage følelsen sier nemelig det. å det stemte sist, med sønnen altså. Plus at det svangerskapet her har utviklet seg helt anderledes enn men snuppen min. Kvalm, trøtt hele døgnet. Har vært sykmeldt en mnd og det har jeg trengt orker knapt å vaske hjemme. et gulv og jeg sover et par timer og spyr før jeg sovner. håper at det gir seg snart.

Åh så fantastisk...jeg så min lille skatt idag.Å tårene bare rant... Han spratt opp å ned inni der, og hjertet banket helt perfekt. Er 11+3 uker på vei, og har termin 31 januar, egentlig. Men holder meg her sammen med dere, hvis greit, for jeg tror mere på februar! :)

nå sitter jeg bare her å ser på bildene, og det er helt ...jeg har nesten ikke ord...hjertet bare svulmer over.

Samtidig raser det en million forskjellige tanker inni meg, alt jeg ikke vet ikke kan, ikke har, burde ha, må ha, osv osv. Vi er helt uforberedt vi. Allikvel i ekstase.

:))

Så gøy å høre at det er andre også det går bra med!! Er helt enig i at det er mest svar på negative ting her. Skjønner jo at det er mye frykten som gjør det, men tenker vi negativt tror jeg sjansen for at det skal gå galt er større! Så tenk positivt folkens!!! :D

Jeg har i allefall fått helt roen nå!! Var på ul i dag og alt er helt topp! Så nå skjønner jeg veldig godt hvordan dere andre også har det som har sett og hørt fosteret!! Det er helt utrolig!!! Går bare og ler og smiler jeg!!! :D :D Konge gøy!!

Kos og gled dere videre!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...