Gå til innhold

UL i dag!!!!


MammaTilToSjarmører+Spire

Anbefalte innlegg

Skal på UL idag kl 13, gleder meg veldig !!!! Er 11+3 så får vel se en liten mini baby !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell hva du ser!!!

 

Er så spent - skal til onsdag - og lurer virkelig på hva en kan se så stidlig.... Jeg er 1 uke lengre enn deg da - så nå hopper jeg videre - men kommer tilbake og leser hva du svarer...

 

Lykke til - kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok UL da jeg var 8 uker på vei med førstemann. Såg en liten spire, en minibaby, som låg helt stille (sov kanskje) Hun hadde både armer og bein og hode da, så tidlig. Såg ut som en bitte bitte liten baby.. Så i uke 11 er det absolutt en liten baby, som ser enda mere baby ut enn min uke8...

 

Gled deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilder under nicket mitt, er da 10+5. Ser ganske tydelig hva som er hva på den lille, og jeg fikk beskjet om at knøttet var 5 cm fra hode til stump! Spent på hva du fikk se idag, hold oss oppdatert da:-) Alltid gøy når noen får se minien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så koselig!!! Fikk utvendig så det var jo litt greit. Så tydelig en liten minibaby, er helt forelsket. Var veldig aktiv, strakk seg så vi fikk se beina og så tydelig fem fingre! En helt herlig opplevelse!!! Vi valgte å ta en tidlig ultralyd siden samboer er sjømann og ikke får være med på den ordinære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Januarbaby 27.01.07

 

Var selv på ul i dag...:) så skjønner følelsen du beskriver...:)

Ble veldig rolig jeg nå, som jeg fikk se 'minibaby' og att alt var OK...:)

Føler meg topp.:)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...