Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. juli 2006 #1 Del Skrevet 10. juli 2006 Innom en liten tur,har ikke fått nett hjemme enda.. =( Men har vært hos legen med lillegutt og fikk regning i posten på 95kr for egenandel på konsultasjon,ble litt paff for er jo gratis for barn under 12år,ikke det at jeg ikke har råd,men synes uansett det var teit. Jeg gikk opp dit og fikk klar beskjed at det var for at han hadde sendt henvisning til sykehuset,derfor måtte jeg betale 50kr..men det står egenandel konsultasjon på regningen,og er bare nedre del av regningen jeg har fått,ikke noe info eller noe.. Jeg ble irriert og sa at dette hadde jeg aldri vært borti før,og fikk da spørsmål om jeg ikke kunne norsk??? Nei,sa jeg,jeg er ikke norsk og kan ikke norsk,ble så forbanna på den helvettes kjerringa der (sorry språket) Gikk på trygdekontoret, for jeg vil av prisipp nå ikke betale denne,og han som satt i skranken der syntes heller ikke det virket som jeg skulle betale dette,siden det stod Egenandel KONSULTASJON,ikke noe mer enn det,og da er det gratis,så han ringte legekontoret og fikk beskjed om at det var før at de hadde sendt henvising,derfor kunne de etter deres retningslinjer ta 50kr (men den jeg fikk var på 95kr..) Da ga han henne beskjed at dette må de opplyse om ellers får de flere forbanna (ja,han sa forbanna) folk på nakken!! Synes det var litt bra gjort,hvertfall med tanke på hvor frekk hun var mot meg,skal være ærlig og si at jeg var irritert ja,men når hun spør om jeg ikke kan norsk,og ser at navnet mitt ikke er et norsk et (jeg kan selvfølgelig norsk) så blir jeg forbanna,tenkt om hun har gjort dette før til folk som faktis ikke kan norsk!! Ellers går det bra =)) Simen fikk MMR vaksinen idag,var ikke en mine å se på ansikte hans,ikke skreik han eller noe som hels,og helsesøsteren syntes han var kjempeflink,for som hun sa så svir den når de sprøyter inn det stoffet. Han fikk den foresen i armen. Ha en fin sommer vidre alle sammen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 10. juli 2006 #2 Del Skrevet 10. juli 2006 Så bar at du orker å ta disse prinsippelle fightene! Jeg skal være rimlig sint før jeg gidder å gjennomføre slikt noe, men det skjønner jeg jo at du må ha vært. Deilig når du orker å ta det opp med rett instans og får medhold da.... Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå