Gå til innhold

noen Rørosinger her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jo vært artig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei da? Jeg er vel ca i 6. uke tror jeg. Nr 2 på vei håper jeg....litt tidlig å være sikker på at alt går bra ennå? Kanskje vi kjenner hverandre også? Bor du på Røros?

Skrevet

Hallo! Er rørosing, men bor ikke der nå!

Skrevet

Så nå er vi tre her? Eller var det du som signerte med anonym på forrige?

Skrevet

Nei, det var det ikke. Heter du Sandnes, eller bor du der?

Skrevet

Sandnes er nok bare ment for å forvirre. Litt tidlig å gå ut med navn ennå. Bor på røros; midt i sentrum. Hvor bor du og hvor på Røros bodde du? Langt på vei?

Skrevet

Bor på Sørlandet nå. Bodde ikke i sentrum av Røros akkurat... Hvor gammel er du? Jeg er 28

Skrevet

hopper innom fra 2. trimester... Har termin 21. des. Dere? Bor også i sentrum. Hihi!

Skrevet

så da er du vel offisiell gravid? Hvor i sentrum? Alder?

Skrevet

Glemte å svare i sted. Er 6 uker på vei, så det er ikke så mange som vet...

Skrevet

Så du er 78-generasjon? gikk du gymnaset her oppe?

Skrevet

Jepp, er det. Hihi... :) Er 23 år. Litt skummelt å utlevere meg her synes jeg, har liksom vært litt anonym til nå, fra Sør Trøndelag bare. Hehe...

Skrevet

lykke til ihvertfall. kanskje vi sees på helsestasjon eller no. Jeg har ikke termon før i mars

Skrevet

Ja, det kan jo hende. Lykke til du og.

Skrevet

x rørosing, her nok litt eldre enn dokk, bor itj på røros no men er rett som det er hjem, bor i trøndelag og venter nr 2 jan/feb 07. det e itj offentlig enda. men snart, kan hende vi kjenne kvar andre 7. Lykke te damer

Skrevet

hei je e en 74 modell og dem var det mange tå.

Skrevet

rørosing her! 76-model. Noen andre 76-modeller. bare 7 uker på vei så alt er hemmelig......

Skrevet

Rørosing her også 75-model jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...