Gå til innhold

August: 1+ på eggehvite i urinen, hva betyr det?


mamma til  4 gutter

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har vært på føden pga litt mindre liv og en flat rar mage, det var helt merkelig.

 

Her ble jeg satt på ctg registering, en bevegelse på 30 minutter, litt lite, så det ble ul, alt så fint ut.

 

Blodtrykket var noe høyt ( hatt lavt hele svangerskapet) og jeg hadde utslag på eggehvite i urinen, 1 +.

 

Jeg hadde ingen hevelser i kroppen og jm sa ikke så mye om dette , er det noen der ute som kan si meg noe om hva dette evt kan bety??

 

jeg ble satt på ny ctg registering og da hadde jeg litt mer bevegelse og liv.

 

Dem sa at alt var i orden og at jeg bare skulle ta det med ro, men ringe om jeg følte noe var som det ikke skulle.

 

jeg skal til jm denne uka, men noen jeg har snakket med har liksom gitt meg en pekepinn på at eggehvote ikke er så bra,,,,

 

blir jo litt engeslig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være en begynnelse på svangerskapsforgiftning. Derfor er det viktig å ta det helt med ro i tiden fremover. Hadde det med mine 2 første barn, men men nå med nr 3, har jeg ingen antydning en gang. er i uke 35 nå. Men JM mente dette kunne være pga annen far denne gangen. Dersom du får kraftig svangerskapsforgiftning vil nok fødselsen bli satt i gang før tiden, og du vil bli innlagt under tett oppfølging.Ikke for å skremme dette altså!! Forøvrig er det vel ingenting å bekymre seg for ennå, da du sikkert bare har det i mild grad. Dette kan du også ha resten av tiden. Bør ikke forværre seg, bare du er flink til å ta det med ro!!

 

Ønsker deg masse lykke til!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...