Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Ser du når jeg blir gravid? Og kjønn? Og om kjærlighet i fremtiden?
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Oj da, glemte.... Jeg født: 27-10-64. Sambo: 20-04-64.
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Ser stor fruktbarhet hos deg.Kan virke som du kanskje har en stor barneflokk allerede,for det er mange barn rundt deg.eller det kan være at du jobber med barn.Får opp ett barn til med deg.Får frem at du vil bli gravid rundt høsten med ei jente (denne høsten).Kjærlighet:det stikkordet som kommer opp hos meg her er kommunikasjon,kan det hende dere sliter litt der? Får opp at forholdet vokser seg sterkere og sterkere med årene,men det er viktig at dere finner en gi og ta balanse begge veier.Det kan virke som du er en veldig effektiv person som liker å ha mange jern i ilden samtidig.Det kan også virke som tar deg av andres oppgaver i hjemmet bare for å slippe unna konflikter.Mulig du irriterer deg over mye i hverdagen,og du bør bli flinkere til å blåse ut.
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Wow...kjempe imponert over det du sier. Det stemte hvert ord..hehe..helt utrolig.. :-) Det stemmer at jeg har mange barn rundt meg, har allerede 4 stykker. Og når det gjelder kjærlighet, så sliter jeg med en del krangling med samboeren p.g.a. min eldste datter. De går ikke så bra sammen dessverre. Ja, jeg liker å ha mye å gjøre, har alltid noe på gang.hehe..bare sånn jeg er..hehe.. Det stemmer også at jeg tar meg av mye for å unngå konflikter. Å ja, jeg irriterer meg over en del i hverdagen, men jeg dessverre ikke så flink til å si ifra om ting, holder det bare inni meg... Men du, dette var helt rått..hehe... Er så imponert over deg.. :-) Tusen takk.. Ser du noe mer om fremtiden min? Ble veldig nysgjerrig nå. Kan du også se om jeg kommer til å gi ut noen bøker? Hobby, barnebøker eller romaner??
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Jeg er såååå utrolig imponert over alt du så, så jeg må bare spørre deg om noe. Det er noe veldig personlig jeg lurer på og som plager meg veldig men jeg har ikke lyst til å legge det ut her, så da er altså spørsmålet mitt: Har du lyst til å snakke med meg om dette over mail eller msn? Blir veldig takknemlig om du kan hjelpe meg med dette, min mailadresse er: [email protected]
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har hverken mail eller msn jeg.Nesten flaut å si det,men jeg har rett og slett ikke peiling på slikt.Dette er min samboers pc,og jeg er veldig sjelden inne på den.Fikk litt blod på tann i går og fant ut at jeg ville prøve meg litt her inne.
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 ok. :-) Men du kan jeg spørre deg om noe annet? Har en sønn født 21-4-86. Kan du se hva han driver med for tiden? Tenker på kjærlighetslivet hans. Er han i ferd med å gjøre slutt med dama si eller ikke? Kjæresten er født 28-6-86. Det er noe som ikke stemmer mellom dem for tiden..
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Ser du noe mer om fremtiden min? Ble veldig nysgjerrig nå. Kan du også se om jeg kommer til å gi ut noen bøker? Hobby, barnebøker eller romaner?? Men du kan jeg spørre deg om noe annet? Har en sønn født 21-4-86. Kan du se hva han driver med for tiden? Tenker på kjærlighetslivet hans. Er han i ferd med å gjøre slutt med dama si eller ikke? Kjæresten er født 28-6-86. Det er noe som ikke stemmer mellom dem for tiden..
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #12 Skrevet 10. juli 2006 Det jeg får opp ang jobb hos deg er at du har store ønsker om å starte med noe nytt.du vil straks komme inn i en tid som vil være gunstig til å starte noe privat,men dette vil kreve ett blodslit av deg men som på sikt vil gi deg økonomisk frihet.Det negative her er at du kanskje kan bli for oppslukt i prosjektet,så det er viktig med god balansegang her.Jobber du nå? Det kan virke som du er lei av å gå i det samme sporet ang jobb,og leter etter en jobb som vil gi deg mening og lykke.Får opp vendepunkt her på jobb,og hell og lykke står for døren.Det kan virke som en drøm går i oppfyllelse for deg.
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #13 Skrevet 11. juli 2006 Skal se på din sønn nå.Får opp krisekortet her.Dette står for plutselige forandringer,konflikter og krangler.Ser ut til at din sønn vil gjøre forandringer i livet sitt,og han vil føle lettelse over dette.Dette kortet lover ikke så godt dessverre.Får opp en svært vakker kvinne her,og det er mulig din sønn har blitt litt bergtatt av en annen.Denne kvinnen er veldig snill og forståelsesfull,men har en tendens til å være litt flørtete av seg.Kan å være at hun er noen år eldre enn han.
Gjest Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 Det at dette kortet ikke lovet så godt,går bare inn på det forholdet han er i nå.
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #15 Skrevet 13. juli 2006 men kan du se om han kommer til å bli sammen med denne nye kvinnen eller om han går tilbake til hun gamle?
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #17 Skrevet 14. juli 2006 Får opp at han kan føle seg litt fastlåst i ev situasjon der han har vanskelig for å se en utvei.Forvirring kommer fram her.Får opp at nye dører vil åpne seg,og det finnes nye uprøvde veier.Mulig han sliter for å få sette ord på følelsene sine,og har derfor lett for å bli innesluttet.Kommer inn på fristelser,og dette står gjerne i en person eller ide som kanskje ikke helt er bra for han (En besettelse)Mulig han kan føle skam for noe som han har vansker med å formidle.Feil og tabber er alltid lærerike,og han vil komme sterkt tilbake når alt roer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå